Altijd misselijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xWhitneyx

Altijd misselijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-08 17:40

Heey bokkers ,

Hier komt t dan ; Ik ben dus altijd als ik naar bed ga of ik lig eenmaal in bed misselijk en voel me vaak beroerd .
Mijn vriend word ik knettergek van en zegt dan ; '' ja joh het zal wel weer is geen waar wezen '' of '' Ga tog eens naar de dokter laat je een helemaal onderzoeken '' Verward
IK denk dus zelf dat de dokter hier juist niks mee kan , het is niet zo dat ik voor dat ik naar bed ga heb gegeten/gesnoept heb.
Herkennen jullie dit? Of weten jullie wat dit is .... Verward

Jodie_

Re: Altijd misselijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 17:46

Ik herken het wel, al heb ik het de hele dag door, op de raarste momenten. Als ik bijvoorbeeld niets bijzonders aan het doen ben komt er opeens een golf misselijkheid opzetten, soms is het redelijk onschuldig en soms sta ik echt op het randje van overgeven. Mijn moeder gelooft me er ook al vaak niet in, sowieso omdat ik het haast altijd heb voor het eten of op het moment dat ik eten ruik, en dit heeft niks te maken met dat ik geen trek heb of geen in zin een bepaald gerecht, maar ik word dan gewoon kotsmisselijk om een of andere onverklaarbare reden.
Heel vreemd, en ik weet ook niet goed waar het vandaan komt. Maar om er nu voor naar de dokter te gaan vind ik ook zo overdreven.
(Oh echt, op het moment dat ik dit typ komt er ineens weer zo'n vlaag misselijkheid opzetten Nagelbijten / Gniffelen)

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 17:50

als iederen nou zo dacht dan waren alle dokters werkeloos Knipoog

die mensen hebben daarvoor geleerd om je te helpen he.
kan goed zijn dat je niet goed kunt tegen iets dat je gegeten hebt, en daarom misselijk word.
en dat kan van alles zijn, vlees,groente drinken of fruit....

gewoon wel naar de arts gaan, stel je doet het niet en je loopt tien jaar krom van de misselijkheid..of je gaat wel en het blijkt iets heeeel simpels te zijn?

die arts is er voor jou, en dus moet je met dit soort dingen ook heen gaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 17:53

Hmmm... Toevallig aan de pil & slik je die 's avonds voorje gaat slapen?

Zomaar even een ideetje omdat je aangeeft 's avonds steeds misselijk te zijn. Ik ben zelf gestopt met de pil vanwege misselijkheid...

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 17:53

Ik ben vaak misselijk, maar moet daarbij ook bijna altijd overgeven. (Lees: wekelijks.)
Via de HA heb ik op recept pilletjes ervoor gekregen, ze helpen trouwens niet altijd.

Yoshimi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 17:56

Ik heb hier de laatste tijd ook erg veel last van gehad... Ik ben gestopt met koffie drinken en dat heeft goed geholpen! Heb het nu in plaats van elke dag, nog maar 1 keer in de 2/3 weken.
Als ik er dan last van heb, neem ik een tabletje Domperidon en dan gaat t al een eind over..

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 17:58

Ik zou is nagaan wat je allemaal eet op een avond?
Zoals Yoshimi, wie weet is het zoiets, en ik zou toch maar naar de docter gaan Ja

xWhitneyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-08 19:00

ik neem idd vaak de pil 's avonds in maar dat is meestal na t eten met de rest van mn medicijnen ( tablet voor migraine/en maagtabletten omeprezol voor maagzuur )

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 19:01

zou het daar geen bijwerking van kunnen zijn?

xWhitneyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-08 19:04

Heb geen idee slik deze medicijnen al jaren!
ik ga meestal zo rond 10 uur naar bed en voor t laatst dat ik dan meestal heb gedronken is dan tog 9 uur denk ik ( geen grote drinker /eter ) ....

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 19:06

Hmm, staat meestal op zo'n briefje wat je erbij krijgt, heb je die nog? zou het toch even checken Tong uitsteken