Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Uppojono schreef:Oké, dank je wel.. Dan zou ik dus op zich gewoon een mailtje naarhet GGZ kunnen sturen.?
Uppojono schreef:Hoi,
Ik vraag me af of er ook bokkers zijn die weleens met een psycholoog praten of hebben gepraat. Ik vraag me af hoe dit is en of het je een beter gevoel gaf. Heb je ook het gevoel dat er echt naar je geluisterd wordt en dat je bruikbare tips krijgt.
Als ik voor mezelf zo op een rijtje zet wat mijn problemen zijn, kan ik niet zeggen dat ik een extreem moeilijk leven heb. Heb mn beide ouders nog en leef niet in armoede. Toch lukt het me niet gelukkig te zijn, en heb ik de laatste tijd erg vaak zelfmoordgedachten. Nu blijft het bij de gedachten en denk ik niet dat ik het lef ervoor heb het echt te doen, bovendien zou ik dit mijn ouders, vrienden en familie niet aan willen doen.
Ik wil gewoon van dit sombere gevoel af en wat meer zelfvertrouwen. Kan een psycholoog daarbij helpen?
Haagsemeid schreef:Ik ben iets meer dan een jaar in therapie geweest en vond dit erg fijn.
Toen ik uitbehandeld was, vond ik het zelfs erg jammer aangezien ik een goede band had gekregen met de psycholoog. Een heel aardige, kalme, grappige man was het.