Eindelijk a.s, dinsdag krijg ik liposuctie vanaf mijn knieen tot aan met mijn heupen!!! Voordat mensen zeggen of ik wel weet wat ik doe .....ja dat weet ik het is zelfs op advies van drie arten en een dermatoloog. Vroeger was ik vrij slank een mooie taille maar mijn benen schuurden altijd tegen elkaar aan tot blaren aan toe. Dit werd het afgelopen jaar zonder rede alleen maar erger. Ik was bijna gestopt met eten omdat ik dacht dat daar het probleem lag. Uiteindelijk ben ik bij een gewichtconsulente gekomen en leerde ik goed eten. Ook dit bracht geen verandering aan mijn benen. Terwijl ik 1,5 uur per dag rijd., met de honden wandel, op d fiets naar min werk ga. Ik werd er echt gek van. Op advies van mijn vriend en ouder bven ik naar de huisarts gegaan. Deze vermoede dat ik lipodeem had en stuurde mij door naar een dermatoloog. Deze bevestigde het vermoedde van de arts. Hij vroeg wat ik wilde: het enige wat ik wil is normaal een broek kunnen kopen zonder dat ik die voor mijn benen 3 maten groter moet kopen en datr ik in de zomer een rok aan kan zonder blaren op mijn benen te krijgen. Hij vertelde dat de enigste optie liposuctie is en dat hij een vergoeding ging aanvragen bij mijn zorgverzekeraar. Helaas ondanks de medische indicatie is dit tot 2x toe afgewezen en moet ik het nu zelf betalen. Dinsdag is het eindelijk zover, hopelijk eindelijk een zomer zonder pijn!!!
Zijn er mensen mjet ervaring met deze ingreep? Ze gaan ij mij 5 zones doen, mijn knieen, binnenbenen, bilplooi. heupen en buitenbenen.
Ik ben blij voor je! Als het iets is dat je echt wilt, moet je het zeker doen, je zal erna een stuk gelukkiger zijn met je lichaam... én veel gemakkelijker een leuke broek vinden en een rokje dragen in de zomer Ik heb geen ervaring met plastische chirurgie, maar ik zou in de toekomst heel graag een borstvergroting willen. Niet als Pamela Anderson of Victoria Beckham ofzo! Ik heb een AA cupje, probeer het wel te verdoezelen, maar sommige uitgesneden topjes én vooral jurken passen me voor geen meter... Een klein C'tje zou ik dus wel zien zitten! Ik ben tenslotte een vrouw, sommige tieners hebben meer dan ik... Veel succes ermee!!
Tjee wat jammer dat je zorgverzekeraar het niet wil vergoeden zeker omdat je gewoon pijn hebt. Dat zal een duur geintje worden. Ik hoop dat je tevreden bent met het resultaat. Misschien voor en na foto's (met kleding aan natuurlijk )
uiteraard maak ik die. ik ga het namelijk alsnog aanvechten bij de verzekeraar. Het uiteindelijk resultaat is na 6 mnd pas zichtbaar, maar eerder zie je het natuurlijk wel al. Ik laat de foto's zien.
Zal vast helemaal goed komen! Heel veel succes Ik vind het meer dan logisch dat als je er zoveel last van hebt je dit graag wil laten doen. Zo te lezen heb je er ook goed over na gedacht
Zelf heb ik er geen ervaring mee en eigenlijk ben ik helemaal niet voor plastische chirurgie. Maar in jou geval vind ik het wel kunnen en heb ik er absoluut geen problemen mee!
Ik heb geen ervaring. (nog al logisch aangezien ik 14 ben) Maar ik hoop dat het goed lukt en dat je meer respect voor je lichaam gaat krijgen. Vind het erg dapper van je.
ankie1
Nou de behandeling viel echt reuze mee. Het is plaatselijk gedaan zodat je tussentijds kon gaan staan om het nog beter te vormen. De verdovings/vetoplossende vloeistof inbrengen voelde wat naar aan. Toen ik eenmaal verdoofd was voelde ik niks meer en ging het echt makkelijk. Na de behandeling lek je de eerste 24 uur uit de sneetjes, maar daarvoor was ik helemaal ingepakt met verbanden, dus bewegen ging moeilijk. Gister heb ik gedouched en nu heb ik enkel pleisters op de sneetjes. Ik heb veel zwelling en voel me alsof je honderd keer van een paard bent afgevallen( dat is normaal) maar al met al valt het me reuze mee. Als ik loop komen mijn knieen niet tegen elkaar dus ondanks de zwelling is dat al een resultaat, mijn pak zit ook al losser, maar over 2 weken ga je echt per week resultaat zien, omdat dan de zwelling en vocht weggaat. Dank jullie wel voor de interesse
Ik was zo slim geweest om een paar oude broeken te bewaren. 2 kan ik alweer aan . Het gaat steeds beter
nou zoiets geeft je een super gevoel toch fijn hoor en ik denk dat je je steeds vrouwlijker en mooier gaat voelen ( teminste dat lijkt mij) En wie zich heerlijk voelt, ziet er prachtig uit