Na 2 weken weer ongesteld terwijl ik pil gewoon slik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AnjaKos

Na 2 weken weer ongesteld terwijl ik pil gewoon slik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-08 12:02

2 weken geleden had ik mijn stop periode met de pil en werd gewoon op tijd ongesteld.
Ben na 6 dagen gewoon weer met een nieuwe strip begonnen maar nu ben ik na 2 weken alweer ongesteld terwijl ik de pil dus nu weer gewoon slik.
Ik heb de huisarts gebeld en het hem voorgelegd, hij zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken en dat dit vaker voorkomt.
Ik moet er wel bijzeggen dat ik de laatste weken erg actief bezig ben geweest met mijn vriend Bloos

Iemand ook deze ervaring??

Thanx alvast!!

Liezel1

Re: Na 2 weken weer ongesteld terwijl ik pil gewoon slik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 12:03

dit hoort in het central anticonceptietopic denk ik....

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-08 18:05

40x bekeken maar niemand die hetzelfde heeft gehad?? Jammer de bammer....nah ja...zal wel weer over gaan Haha! Blijk ik zwanger te zijn dan is het gelukkig nog op tijd het weg te laten halen.

Vera_noes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 18:10

Wonen er mensen bij je in huis die dezelfde periode als jou ongesteld zijn? Als mijn zus het wordt dan word ik het meestal ook namelijk. Ik ben ook aan de pil en ik slik hem meestal gewoon door, alleen als ik merk dat mijn zus het is en ik het ook wordt, dan stop ik weer even een week want dan wordt ik het toch. Haha!

Sirius1804

Dat is waarschijnlijk een doorbraakbloeding oftewel spotting geweest, gebeurt idd wel vaker. Het kan zijn dat je pil te licht is. Als je het de volgende keer weer hebt kan je gewoon je pilstrip verder doorslikken.

Redrumfox

Weet je zeker dat je niet een keer overgeslagen hebt of te laat was? Of de pil is niet zwaar genoeg, gebeurd wel vaker. Ja

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 18:19

Ik ben vorige maand en deze maand ook eerder ongi geworden dan normaal...misschien is je hormoonbalans even verstoord. Bij mij maakt de ha zich ook geen zorgen...

doriangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 20:06

Neem je de pil al lang? De eerste maanden kan dit nog wel eens gebeuren, je lichaam past zich er wel naar aan.
Toen ik de eerste keer 2 stripjes na mekaar slikte, is dit ook eens gebeurd, nu slik ik er met gemak 3 of 4 na mekaar Haha! (weet niet of het aan te raden is, maar in ieder geval heel gemakkelijk)

roylinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 20:21

dat had ik vorige maand ook, schrok me echt wezeloos...
meteen de dokter gebeld, en die zij inderdaat dat het vaker voor kwam.
als het volgende maand weer gebeurt moet ik weer even bellen, dan gaan ze kijken of ik niet een andere pil moet.
maar gelukkig niets ernstigs, wel vervelend Ziek stomme ongesteldheid...

maar dr is nu niets meer aan de hand, gelukkig Haha!

maar herken het dus ook...

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-08 20:23

doriangi schreef:
Neem je de pil al lang? De eerste maanden kan dit nog wel eens gebeuren, je lichaam past zich er wel naar aan.
Toen ik de eerste keer 2 stripjes na mekaar slikte, is dit ook eens gebeurd, nu slik ik er met gemak 3 of 4 na mekaar Haha! (weet niet of het aan te raden is, maar in ieder geval heel gemakkelijk)

Ik slik de pil al zo'n 14 jaar en heb dit nog nooit meegemaakt. Ben wel 7 vrijgezel geweest en nu ik sinds 5 weken weer een liefje heb halen we de schade dubbel en dwars in Knipoog Misschien heeft dit er ook mee te maken...ik ben in ieder geval niet zwanger dus als dit over is seksen we vrolijk verder hahaha Tong uitsteken

doriangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 20:30

Haha veel plezier dan! Haha! Zat net even in je profiel te kijken en ik zag een foto met Ed Kowalczyk! Mjammie! Vingers aflikken
Hoe ben je in godsnaam zo dicht bij hem kunnen komen? Geen last gehad met de security ofzo? Tong uitsteken

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 09:44