moe, jeuk en wazig zien! Help!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miss_nadine

moe, jeuk en wazig zien! Help!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-08 16:08

Normaal maak ik me niet zo snel druk maar vind het nu wel lang duren. Sinds 1,5 heb ik allemaal vage klachten. Echt 24 uur per dag moe en suf. Verder had ik opgezette klieren en was daar ook voor langs de dokter geweest tot twee keer toe. De dokter heeft me onderzocht en hij kwam tot de conclusie dat ik door een virus een hele zwakke weerstand had gekregen waardoor ik alles mee pakte en dus elke keer ziek bleef. Hij vertelde ook dat dit wel een jaar kon duren.
Nou oke, daar ging ik dus maar van uit. een paar maanden geleden werden mijn klieren dan ook minder dik en ook met de moeheid ging het iets beter. Maar de rest bleef aanhouden. Ik heb namelijk al een dik jaar last van erge jeuk op mijn onderbenen. ´S nachts krab ik me helemaal open. Ik heb echt van alles geprobeerd maar niks helpt. Geen douchegel, andere wasmidddel etc. Maar nu worden alle klachten steeds erger. Ik heb totaal geen fut meer, de trap aflopen is gewoon te veel. De afgelopen weken heb ik al een aantal keer erge kramp in beidde borsten gehad, wat ik eigenlijk op stress afschoof aangezien ik tentamens had. Nu zet zat ik achter de compu te leren en opeens zag ik helemaal wazig. Ik schrok me rot en heb ik paniek mijn vriend gebeld. Die wilde gelijk naar huis komen om langs de dokter te gaan maar dat vond ik een beetje overdreven Haha! . Nu ga ik volgende week wel even langs maar ik heb zo´n dokter die mensen nooit echt serieus neemt. Ik zit hier dus best tegen op..
Herkennen mensen mijn klachten of hebben wat tips voor me?

Manon_V

Re: moe, jeuk en wazig zien! Help!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 16:14

Índerdaad vage klachten..
Als ik jou was zou ik net zo lang bij je dokter aandringen tot hij je goed onderzoekt en de oorzaak wél duidelijk is

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 16:15

dat wazig zien? zie je alles wazig of alleen voor de pc?

voor de rest
heb je al een uitgebreid bloedonderzoek laten doen?
allergie testen?

en ik zou een andere huisarts nemen, als je het gevoel hebt dat deze je niet serieus neemt

miss_nadine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-08 16:21

Het was net eenmalig wazig zien. Ik ben gelijk achter de compu weg gegaan en zag nog zeker 5 minuten wazig.

Bloederonderzoek is toen niet gedaan, de dokter wist zeker dat het om een virus ging en daar had ik het mee te doen.

Met een andere huisarts ben ik al bezig. Over 2 maanden gaan mijn vriend en ik samenwonen in een andere plaats dus dan krijgen we sowiezo een ander. Maar ik weet niet of het verstandig is om nog 2 maanden te wachten..

Als kind was ik voor bijna alles allergisch dus het kan opzich wel met een allergie te maken hebben. Maar dat zal denk ik een allergie test moeten aangeven.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties!

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 16:23

Ik denk alleen bij de titel van je topic al aan een allergie en na het lezen van je topic nog steeds. Waarvoor, geen idee! Je kunt ook echt moe worden van allergisch zijn. Ik ben ook ong. overal allergisch voor waar je maar allergisch voor kunt zijn en ik ben er ook heel erg moe van. Ik zou een allergie test laten doen. Een hele uitgebreide en een bloedonderzoek. Aan het bloed konden ze bij mij zien dat k ong. voor alles allergisch was.

miss_nadine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-08 16:26

Hmm dan ga ik toch maar ff met de dokter overleggen voor een allergie test. Zal wel balen zijn, want ik was eigenlijk net over bijna al mijn allergieen heen gegroeid!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 16:28

ik heb ook wel eens als ik voor de pc zit dat ik ineens wazig ga zien
heeft denk ik met het scherpstel vermogen van je ogen te maken, want computerschermen zijn behoorlijk vermoeiend
ik heb niets onder leden, dus bij mij betekend het neits