Esme_ schreef:Heb 2 jaar geleden een ruggewervel gescheurd, niet helemaal door dus. Deed ontzettend veel pijn, kon eigenlijk alleen maar staan of op mn buik liggen. Ongeveer 1 maand op 8 paracetamol per dag geleefd. Heb er nu nog regelmatig last van, het blijft toch een gevoelige plek denk ik. Wel na 3 weken weer te paard, maar dit was toch behoorlijk pijnlijk. Ik heb er toch wel een beetje angst om te vallen aan overgehouden, verder kan ik gelukkig alles nog!
dit heb ik ook gehad zoo ongeveer 2 jaar terug in januari toen ik met springen plat op mn rug belande
heb laatst spit gekregen en moest ik op de foto
en toen was dat dus heel duidelijk te zien dat er in die werfel TH 12 een scheurtje zat ( soort litteken )
ik heb ook bijna een maand plat gelegen en vol met asprientjes en pijn stillers.
heb der nu soms ook nog last van en dan kan ik heel moeilijk liggen dat is vooral als ik die dag heel veel gedaan heb.
ik heb het nu ook nog steeds dat ik bang ben dat ik eraf val, vooral omdat ik nu ook die spit erbij gekregen had
en ben nu sinds 2 weken weer een beetje het rijden aan het opbouwen
maar heb toch bijna 7 weken niet gereden zit dan ook echt nog op het rustigste manege paard dat er is