bult in borst

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lena01

bult in borst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-08 00:18

Ik heb het eindelijk verteld. Aan mijn moeder. Die heeft gelijk de dokter gebeld. En morgen ochtend kan ik terecht om 5 voor 8.
Want ik heb al een jaar een bult in mijn borst, wat klein begon, en nu de grote heeft, van ongeveer een tennisbal. Flink dus. Ook pijn. Vrienden zeggen dat ik te lang gewacht heb. Misschien waar. Maar ik tril van de spanning, om me moeten uitkleden bij de dokter. Zo eng! Ik ben dik, ziet hij al me vet, vreselijk!
Ook komt er pus uit mijn tepel, al vanaf mijn geboorte, opgedroogt pus. Maar nu ook.

Eerst zat ik te denken aan borstontsteking. Maar dat blijft niet zo lang zitten. Ik denk ook niet aan het ergste, denk er eerder aan dat ik mij aanstel. Dat het niks is, en dus de afspraak wel kan afzeggen.

Weetje, ik ben 18, dan krijg je nog geen rare dingen aan je borsten. Denk ik .. Tong uitsteken Dacht ik .. Tong uitsteken

Morgen eerst naar de dokter, en dan hoor ik het wel.. Lachen

Wens me sterkte, en heel veel moed, whuaha!

Sammetje_

Re: bult in borst

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 00:20

Joh praat niet zo ondankbaar over jezelf Knipoog die dokter ziet zoveel mensen niet zo druk om maken. En hij gaat je om je uiterlijk echt niet minder aardig vinden Lachen. Maar wel spannend joh! Hopen dat het allemaal meevalt!!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 02:36

Vervelend en eng....sterkte morgen. En die dokter kan er wel tegen hoor. Knipoog

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 02:55

Dit lijkt me inderdaad eng, wat je vet betreft, geloof me, die dokter kan daar heus wel tegen, ik zou als k jou was me daar toch nog t minst zorgen om maken.... (en dat zegt iemand die zelf ook belachelijk onzeker over haar lichaam kan zijn, maar goed) Ik vind t goed van je dat je t eindelijk hebt durven vertellen en ik hoop dat je er snel achterkomt wat er precies met je borst aan de hand is! Heel erg veel sterkte, en ik hoop dat je ons op de hoogte wilt houden?

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 03:13

Hou je taai. Heel erg veel sterkte bij de dokter vandaag.
Enne onthoud, niemand is dik. De ene is gewoon slanker, de ander wat forser gebouwd. Je bent zoals je bent, wees dus niet onzeker Knipoog Ik kan je verder helaas niet helpen over de bult, ik ben ook ''nieuwschierig'' om het zo maar te zeggen, wat er aan de hand is. Ik hoop voor je dat er niks ernstigs aan de hand is. Lachen
Sterkte, en succes bij de dokter.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 07:11

linchen schreef:
Ik heb het eindelijk verteld. Aan mijn moeder. Die heeft gelijk de dokter gebeld. En morgen ochtend kan ik terecht om 5 voor 8.
Want ik heb al een jaar een bult in mijn borst, wat klein begon, en nu de grote heeft, van ongeveer een tennisbal. Flink dus. Ook pijn. Vrienden zeggen dat ik te lang gewacht heb. Misschien waar. Maar ik tril van de spanning, om me moeten uitkleden bij de dokter. Zo eng! Ik ben dik, ziet hij al me vet, vreselijk!
Ook komt er pus uit mijn tepel, al vanaf mijn geboorte, opgedroogt pus. Maar nu ook.

Eerst zat ik te denken aan borstontsteking. Maar dat blijft niet zo lang zitten. Ik denk ook niet aan het ergste, denk er eerder aan dat ik mij aanstel. Dat het niks is, en dus de afspraak wel kan afzeggen.

Weetje, ik ben 18, dan krijg je nog geen rare dingen aan je borsten. Denk ik .. Tong uitsteken Dacht ik .. Tong uitsteken

Morgen eerst naar de dokter, en dan hoor ik het wel.. Lachen

Wens me sterkte, en heel veel moed, whuaha!

ohw wat herkenbaar!!!

ik was 15 en toen had ik een bultje in mijn borst,vreeeeeselijk!!
pff naar het ziekenhuis en foto's er van gemaakt.
daar sta je dan met je blote tieten voor een vreemde man, nee niet leuk, Verdrietig
maar het is voorbij voordat je het weet hoor, Ach gut

sucees!!!

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-08 15:04

Ik heb uitslag en ben zo opgelucht

Wat baalde ik, met me boezem bloot, op het bankje liggend. En het was toch onze eigen huisarts.. Verstand op 0.
Hij ging voelen enzo, enne, er zit een ontzettend grote klierenmassa. En hij zei dat dit de 1e keer meer pijn doet dan de andere keer. Hij zegt ook: "Je ene borst is ook veel groter dan die andere" en dat klopt ook, ze verschillen een cub van maat, niet niks dus.

Maargoed.. vergeten te vragen hoe en of dat verdwijnt.. Enne, moet nog wel een mamografie laten maken voor de zekerheid Lachen

Ben opgelucht Haha!:D

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 15:04

hehe gelukkig maar Haha!

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 15:10

Gelukkig dat het mee valt Haha!

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 15:12

Gelukkig valt het mee.
Ik kan me voorstellen dat je je daar niet echt kiplekker voelde. Dat zou ik ook niet hebben. Maar nu is er dan gelukkig die opluchting.

Dickie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 15:16

Ik herken je verhaal heel erg goed.
Ik heb het zelf ook gehad, ik heb al verscheidene onderzoeken gehad: Mammografie, echo en een puntie.
Mijn bult komt ook iedere keer terug en is zeer gevoelig, maar het is gelukkig niks ernstigs en de arts zei dat ik er maar mee moest leren leven. Nu ik weet dat het niks ernstigs is, sta ik er al veel anders tegenover Haha!

Blij te horen dat het met jou ook niks is!! Goed van je dat je toch gegaan bent...ach de huisartsen zijn zoveel gewend..het is hun werk.

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 15:17

Die dokter heeft al zooooo veel mensen gezien. Lachen

Hij zal echt niet kwaad over je spreken hoor.
Eigelijk had je idd niet zo lang moeten wachten, maar dat is natuurlijk makkelijker om te zeggen dan om te doen.

Gelukkig dat het niets erntigs is! Lachen