Laatste tijd last van rode ogen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Megamutsj

Laatste tijd last van rode ogen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-08 15:13

Ik heb de laatste tijd een beetje last van rode ogen. De ene keer is het erger dan de andere keer, maar ik weet niet hoe het komt.
Ik slaap voldoende (niet anders dan ik normaal deed) en ik gebruik geen andere make-up maar toch zijn me ogen een beetje rood. Het zit meer aan de zijkanten maar soms is het witte wat in je oog zit ook lichtrood. (en je ziet aderen die je normaal niet ziet)
Moet wel eerlijk zeggen dat me ogen soms jeuken ik en dan een beetje wrijf in mijn ooghoeken maar het is zo vervelend!

Heeft iemand dit ook en weet iemand hoe die weg gaat? Ik hou er rekening mee dat ik niet veel moet wrijven en dat doe ik ook niet, ,maar ik wil er wel snel vanaf.

ellepel

Re: Laatste tijd last van rode ogen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 15:17

zou het kunnen dat je wat last hebt van hooikoorts misschien?

informeer es bij je huisarts zou ik zeggen,die kan je druppels voorschrijven

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 15:21

Ik heb hetzelfde. Mijn ogen zijn ook rood, jeuken en het voelt alsof ze droog zijn en er zand o.i.d. in zit. Ik vermoed alleen dat het bij mij door te weinig slaap komt. Hooikoorts heb ik nog nooit gehad.

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-08 15:22

Hooikoorts heb ik ook nog nooit gehad. Ik heb ook niet het gevoel alsof ze droog zijn of dat er zand in zit gelukkig Tong uitsteken

Anders_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:22

Ik heb het ook.. maar dat komt door mijn lenzen

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:27

Mijn zus had ook een hele lange poos last van rode ogen, toen bleek het dus dat er te weinig vocht in het huis aanwezig was. je huis moet ong. 40-60%uit vocht bestaan.
misschien moet je dit een keer opmeten?

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 15:19

Ik heb momenteel ook last van rode ogen bij mij komt dat door hooikoorts.
Het is niet omdat je nog nooit hooikoorts hebt gehad, dat je dat nu niet kan hebben Knipoog ik heb het ook gewoon "plots" gekregen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 22:23

Toevallig, ik heb er sinds een paar weken ook last van.
Helemaal als ik 's ochtends opsta, hele ogen vol 'prut' en ze zijn zó rood dat het lijkt alsof ik minsten 4 uur heb zitten janken of een dikke joint heb weggerookt Nagelbijten / Gniffelen Clown
Het trekt in de loop van de dag wel weg. Maar ja de eerste 4 uur 's ochtends ziet het er echt niet uit. En iedereen kijkt je aan van 'ach gos, zieltje, net zitten huilen?'

Gebruik geen andere make-up, geen andere reinigingsproducten, niets...

Te weinig vocht in huis kan het niet zijn, heb keurig van die verdampertjes aan m'n verwarming hangen...

Oh en proberen hoe het gaat zonder make-up is geen optie Clown

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 22:26

misschien heb je wel ontstoken ogen Lachen heb ik ook gehad en elke ochtend was het zo bij mij dat ik me ogen nauwelijks open kreeg doordat ze helemaal dicht zaten van de prut Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 22:34

Neuh dat denk ik niet ( als je op mij doelt iig ) ze zijn verder niet dik of zo....

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 22:37

nee maar ik had ook geen dikke ogen maar ze waren wel ontstoken ze waren rood leek alsof ik flink had zitten janken er was veel prut rondom en in mijn ogen s'ochtends waardoor ik nauwelijks me ogen open kreeg en had er veel last van Lachen ik bedoelde eigenlijk ts Tong uitsteken