vet van benen naar kont brengen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ikenindi

vet van benen naar kont brengen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-08 14:08

oke, vage titel, hier de uitleg:

ik heb opzich een ideaal gewicht. ik heb alleen totaal geen vet op mijn kont! als ik paardrijd voel ik echt die zitbeenknobbels van me. ik krijg daar ook gewoon blauwe plekken. wat dat betreft mag ik dus wel wat meer vet daar krijgen.
mijn bovenbenen zit overtollig vet. dat zou er van mij wel weg mogen. transplantatie naar mijn kont, en het is ideaal. geen zere bips meer, en gewoon hetzelfde gewicht behouden;)

weten jullie iets om aan te komen bij je kont?

even terzijde: ik zit in een rolstoel dus kan niet alle sporten of oefeninegn doen die een ander wel kan;)

Lise81

Re: vet van benen naar kont brengen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 21:45

Vet van je benen naar je kont brengen kan een plastisch chirurg doen - een J-lo-but effect krijg je dan.
Per persoon is het gewoon erg verschillend waar je vet krijgt.
Spieren trainen kan een idee zijn, maar als ik jou was zou ik gaan voor een ander zadel of een gelpad/bontje voor op je zadel! Stuk makkelijkere oplossing Knipoog

Zitbeenknobbels kan je ook veel last van krijgen als de zitting van het zadel net iets te smal is en je zitbeentjes hierdoor net op het randje zitten - of er buiten vallen.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 22:24

Net zoals Lise81. Ga eens verder kijken dan je kont.
Misschien is er iets met het zadel? Of moet je wat meer eelt kweken en doorbijten en gaat het over? Vaak helpt een botje op je zadel in deze gevallen

nathan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 23:16

dan moet je vaker naar de frietuuren gaan of naar de swarma tenten

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-08 09:37

haha nee frituren gebeurd vaak egnoeg

plastische chirurgie is niets voor mij.

ik heb bij mijn eigen zadel egen last, maar wel bij die van anderen. verder ook in mijn rolstoel, maar als het goed is krijg ik straks een zachter kussen daar voor;)

maar ik vraag me af wat voor oefeningen dat zijn... om spieren op je kont te krijgen. gewoon dat samenknijpen en loslaten steeds? want dat is volgens mij meer voor de zijkant. heupen zegmaar...

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 09:42

Ik weet niet of je het kunt, maar 'lopen' op je billen is een goede oefening voor de bilspieren. Dus op je kont op de grond gaan zitten en dan voor en achteruit schuifelen op je billen.
En een schapenvachtje op je zadel?

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-08 09:44

ja, maar wat ik al zei: op mijn eigen zadel heb ik geen last;) tgaat om in mijn rolstoel heb ik er last van en op andermans zadel. en n schapenvachtje helpt daar niet meer tegen. dan moet ik 10 schapenvachtjes hebben.

dat lopen op mijn billen...hmz zou ik uit moeten proberen. zou in principe moeten lukken, maar ik denk dat het op een harde ondergrond moet, end at is de vloer. nu kan ik me uit mijn rolstoel laten vallen, maardan kom ik er niet meer in. kzal et eens op bed proberen;)

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 11:01

Je laten vallen op de grond en dan proberen er weer in te komen is wel een total-workout. Knipoog
Hammengang, kan je ook in je rolstoel - is dan wel een kort stukje. Op bed kan ook wel, maar lijkt me lastiger.
Wat ik me afvraag, kan je je benen wel iets bewegen en is er genoeg actviteit van je bilspier? Anders denk ik dat het net zo effectief is om aan te spannen en ontspannen. Zorg ervoor dat je de volgende dag wat spierpijn hebt in je billen.

Het ligt dus duidelijk niet alleen aan je billen, maar ook aan de rolstoelzitting en het zadel wat waarschijnlijk minder voor jou geschikt is.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-08 12:44

nou, t ligt wel aan mijn kont. daar zit geen miligrammetje vet meer op. op een zacht kussen merk je dat minder snel dan op een hard kussen of een hard zadel;)

mijn rolstoel is wel erg krap om heen en weer te kruipen;) dat knijpen kan ik wel, maar dat is naar mijn idee niet echt voor je kont maar meer voor bij je heupen;)