Ik voel me al een tijdje beroerd, maar ik kan dus geen duidelijke klacht omschrijven. Ik voel alleen heel erg beroerd, wel was ik aan het begin van de week erg duizelig. Als ik een apserine neem dan voel ik me weer goed, tot dat die uitgewerkt is, dan begin ik me dus weer al beroerder te voelen. Nou is het niet zo dat ik graag/vaak asperine neem, aangezien ik die dingen amper weg krijg (in 4 stukjes gehakt en met iets te drinken waardoor je er niks van merkt)

Ik heb het wel ontzettend druk en heb veel stress, maar van alle dingen die ik doe is er eigenlijk geen een die ik zou kunnen schrappen voor meer slaap o.i.d. Ik kan er wel van janken zo beroerd als ik me voel, ik heb het gevoel alsof ik niks kan en niks goed gaat, alsof ik een grote mislukkeling ben. Ik heb namelijk een erg getalenteerd zusje die in meerdere sporten uitblinkt (gaat naar het open EK van haar vechtsport) en mijn ene broertje valt ontzettend in de smaak bij meiden en verslijt zijn vriendinnen op de lopende band en mijn andere broertje die is gehandicapt, wat af en toe voor problemen zorgt thuis. Nou blink ik dus niet uit in een sport en ik heb dus nooit vriendjes, zowiezo ben ik niet zo van het sociale vlak. Mijn moeder schuift wel veel schuld op mij af en weet ook niet wat ze nu met me moet doen. Zowiezo vat ik veel dingen als negatief en ervaar ik ding snel negatief en ik ben zo bang dat alles gewoon aan mij ligt, omdat ik zo'n rotpersoon ben. Ik heb trouwens al eerder dit soort klachten gehad en ben toen naar de HA geweest, die na een aantal tests concludeerde dat het tussen m'n oren zit en ik ben zo bang dat het nu weer zo is, want het is idd een grote chaos in mijn hoofd (op een hele negatieve manier) Maar als dat wel zo is, waarom voel ik me dan beter als ik asperine heb genomen

Weet iemand wat ik heb of wat er met me aan de hand zou kunnen zijn? Naar de dokter toe gaan heb ik niet zoveel behoefte aan, aangezien ze de vorige keer zeiden dat het tussen mijn oren zat en dat ze me dus niet konden helpen (dan voel je je echt l*llig) Zowiezo gaat het nu na anderhalf jaar problemen, geschreeuw, gehuil en nog meer problemen eindelijk een beetje normaal thuis en dat wil ik niet verpesten.
Groetjes Marijke