Knobbeltje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

November

Knobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-08 15:47

ik heb gister gemerkt dat ik een knobbeltje in mijn tepel heb..
ik weet niet of dit een tumor(je weet maar nooit) kan zijn omdat het echt in mijn tepel zit..
als ik erop druk voel je het nauwelijks maar ik kan het wel "vastpakken" als het ware..
heeft iemand dit ook gehad?
of weet iemand wat het kan zijn..
ik wil nog even wachten met de huisarts...

Blue_Eyes

Re: Knobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 15:51

Dat lijkt me niet slim... het kan vanalles zijn, maar dat weet je pas als je even een echo laat maken of een mammografie. Wees lief voor jezelf en ga er alsjeblieft mee naar de huisarts!

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 18:05

Maken dat je naar de dokter bent jij. Waarom zou je willen wachten met naar de dokter te gaan?

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 19:31

Heb ook een knobbeltje, niet bij mijn tepel maar aan de binnenkant van mijn borst. Ben naar de dokter geweest, kreeg doorverwijzing naar het ziekenhuis. Heb vandaag echo gehad, blijk 2 knobbeltjes te hebben. Tis niks ernstigs maar ze zijn van zodanige grootte dat ze er wel uit moeten..

Echo laten maken is het beste, dan ben je uit de onzekerheid..en ik kan je vertellen..dat lucht echt op!

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 19:35

Het hoeft niet per se wat kwaadaardigs te zijn maar ik zou als ik jou was zo snel mogelijk naar de dokter gaan!

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 19:36

De kans dat een knobbeltje echt een tumor is, is heel klein. Maar de gevolgen van een kwaadaardige tumor zijn zo groot, dat je bij een knobbeltje in je borst nooit moet afwachten, maar direct naar de huisarts gaat. Dit voor de zekerheid.

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 19:37

Precies! Op jonge leeftijd is het meestal niks ernstigs. De zekerheid hebben dat het niks ernstigs is, is toch heel fijn Ja

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 19:40

Altijd naar de huisarts gaan in zo'n geval! Mocht het namelijk wel iets zijn, dan ben je er vroeg bij. En is er niks aan de hand, dan ben je in ieder geval gerustgesteld Lachen
Een huisarts zal het ook absoluut niet raar vinden dat jij hiervoor meteen een afspraak maakt hoor!

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 00:24

Laat het toch maar snel nakijken. ik dacht ook dat ik er te jong voor was en dat het niks was toen ik een harde schijf in mijn borst voelde. Gelukkig was mijn huisarts ook allert want bij mij was het wel raak. 26 jaar jong en borstkanker. heb ondertussen een amputatie en reconstructie achter de rug dus denk ooit 'ik ben te jong' bij zelf maar de minste twijfel nakijken !! Beter een keer te veel als dat je te laat bent ! Suc6 !!