Zoals de titel al zegt, ik heb heelvaak hele koude vingers. Vooral als ik savonds in bed ligt. Volgens mijn vader komt het doordat mijn bloed nog goedgenoeg stroomt in mijn vingers. Wat kan ik daar tegen doen?
Dat heb ik ook heel vaak...het enige wat ik kan verzinnen is dat je ze veel moet bewegen.Wisselbad kan ook helpen...eerst even in koud water...dan in warm.Niet te heet want dat is ook niet goed Verder lekker een handschoen aan of ze in de mouw van je trui stoppen
Hmm miss omdat je heel actief bent geweest en dan opeens je lichaam laat rusten? Ik heb ook vaak last van koude vingers, maar das dan de hele dag door.
Ik heb er welleens last van als ik een tijdje achter de pc zit. Ik doe dan meestal beetje bodylotion erop en goed wrijven, dat helpt wel goed. Je zou dat even elke avond kunnen doen, misschien helpt het
Ik heb ook de hele dag door kouden vingers, zelfs in de zomer. Het helpt bij mij wel op 's avonds voordat ik ga slapen mn handen in (warm) te smeren met handcreme (geen steen koude natuurlijk) zodat ze wat meer op temperatuur zijn als jeje bed in stapt.