Misschien een rare naam maar ik kon eigenlijk geen betere titel bedenken
Ik heb dus heel snel last van dat ik van die natte rondjes krijg in kartoenen t-shirt truinen noem maar op ik schaam me er eigenlijk best wel voor Wie heeft dit ook? Wie heeft er een goeie tip ervoor? ze zijn van harte welkom
Odorex, te koop bij AH, Etos, Kruidvat etc dit dep je 's avonds met een wattenschijfje op je oksels en de volgende dag heb je geen last van zweetoksels
Daarnaast heb je ook nog Oxelpads die je aan de binnenkant van je truitje plakt en die absorberen het vocht.
Verder heeft eigenlijk iedereen dit wel eens (de eens sneller dan de ander), ik kan me voorstellen dat je je er voor schaamt maar het is niet meer dan normaal
Met dat Odorex moet je oppassen, is vrij agressief dus even uitkijken met oksels scheren ed, dit staat ook op de verpakking.
Verder, wat voor deo gebruik je? Vaak zijn rollers beter hiertegen dan spuitbussen aangezien sommige spuitbussen poederig worden en hierdoor de zweetplek alleen groter maken.
Ik heb er zelf ook vrij snel last van en heb bij Sanex, Odorex en Deoleen deodorant hier minder last van.