wat kan dit zijn?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

liesJ

wat kan dit zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-08 13:11

zie topic misselijk door stress school?

alleen het is nu wel erg eng aan het worden.
ik was vanochtend klaar met de lessen en had honger, was ook ontzettend misselijk, ik dacht even wat eten en dan gaat het over..
maar wat gebeurd er Verdrietig ik word nog misselijker, ga in trein bijna over me nek, ben aantal keer bijna weggevallen en keek heel diep en wazig in iemands ogen ( hoorde ik later).

ik moest overstappen en liep langs conducteur, die me tegen hield om te vragen of alles wel goed ging want me ogen zagen er heel wazig uit draaide af en toe, leek net of ik dronken was zo liep ik erbij en was lijk en lijk bleek. ik antwoorden heel loom volgens hem.

ik wou de dokter bellen om te vragen wat dit kon zijn want vind het een beetje eng allemaal als ik hoorde word je er toch beetje bang van. maar ik kon deze niet bereiken.

wie of wat weet dat dit kan zijn>??

Ragebol1977

Re: wat kan dit zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 14:23

Het kan zijn dat je bloedsuikerspiegel heel erg laag was omdat je te laat hebt gegeten.
Als we eten duurt het ongeveer 20 minuten voordat alles wat we nodig hebben is opgenomen in ons bloed.

Ik heb het zelf ook regelmatig gehad, alleen viel ik meteen flauw, ogen waren dan ook weg gedraaid en ik was dan echt even buiten bewustzijn.

Je kan het natuurlijk altijd even navragen bij de huisarts, ze kunnen op zijn minst even een bloedonderzoekje doen en kijken hoe je bloeddruk is.

Ik had er vooral last van tijdens mijn menstruatie en ook als het erg warm was.
Tegenwoordig neem ik gewoon altijd een pakje sultana of zoeist mee als ik denk dat ik niet op tijd kan eten.

Groetjes Henrike

liesJ

Re: wat kan dit zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-08 17:51

ik ga dat zeker even laten doen., vond het namelijk erg eng.
hoop echt dat dat het is zodat ik er voortaan rekening mee kan houde,