Ik loop nu sinds ik echt wat moet gaan doen voor mn opleiding onwijs erg te stressen elke dag. Ik heb volgens mij opzich geen onwijs druk leven..
Ma: van 13:00 tot 16:00 school ( 16:45 thuis ).
Di: van 09:00 tot 15:30 school ( 16:15 thuis ), daarna koken.
Wo: van 09:30 tot 14:00 school ( 14:45 thuis ), daarna naar pony.
Do: van 09:00 tot 13:00 school ( 13:45 thuis ), daarna het huis schoonmaken waarvoor ik geld krijg ( mn 'werk' ) & koken.
Vrij: van 09:00 tot 14:00 school ( 14:45 thuis ), daarna naar pony.
Za: van 09:30 tot ong 14:00 manege.
Zo: in de middag naar pony.
Daarnaast heb ik nog 2 konijntjes die er elke dag uit moeten ( in de binnenren ) en 's ochtends en 's avonds eten wat ook tijd kost. En natuurlijk huiswerk wat soms geen en soms heel veel tijd kost.
Op mijn opleiding worden dingen vaak pas een dag van te voren aangekondigd waardoor plannen niet echt kan. En als je een keer denkt iets te plannen en vooruit te werken word de opdracht verandert waardoor je voor niks vooruit hebt zitten werken.
Op zich kan ik nog wel leven met alles wat ik moet doen, maar door de stress heb ik altijd pijn in mn nek en vaak hoofdpijn, mn rug ook maar weet niet of dat daardoor komt. Ben ik heel snel moe omdat ik moeilijk in slaap kom, en val ik af. Dat laatste zou geen probleem zijn als ik niet al ondergewicht had, wat hierdoor alleen maar erger word.
Ik zou gewoon een wat rustiger leven willen ( wat niet kan omdat ik moeilijk dingen kan laten vallen ). Of er iig wat rustiger mee omgaan. Bij alles wat ik doe loop ik te rennen en doe ik alles snel, even rustig zitten kan ik ook niet echt.
Ook zou ik heel graag willen werken een avondje in de week bijvoorbeeld in een winkel, maar dat zie ik er echt niet nog bij kunnen.
Wie heeft er tips om rustiger met mn leventje om te leren gaan ?