Ik hoor het wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mereltje_ schreef:Ik heb de Silk Epil X' Elle van Braun (70 euro), maar ik gebruik hem alleen voor mijn benen, daar is het al gevoelig genoeg bij mij...maar ik heb hem ook nog maar kort. Hij bevalt opzich goed en er zitten meerdere epileer-opzetstukken bij, voor beginnende gebruikers en ervaren gebruikersEr zit ook zo'n ijshandschoen bij. Moet er alleen nog erg aan wennen dus, ik vind epileren best wel pijn doen
Citaat:Die heb ik nu ook besteld.. alleen daar zit geen ijshandschoen bij. Ben benieuwd
Lalidan schreef:ik heb een standaard silk epil van Braun, bevalt super. Zit een kop bij dat je langere haartjes eerst af kan scheren op de voor het epileren ideale lengte (anders is het echt niet fijn!!). Verder epileer ik tegenwoordig alles, benen, bikinilijn en oksel.
Overigens heb ik het met een icepack erbij geprobeert, maar dat maakte voor mij weinig uit. Wat ik juist fijner vind, is na het douchen. je huid is zacht en je poriën en haarzakjes staan mooi open. VInd ik dus minder pijnlijk dan als mijn huid koud is en ik ook nog kippenvel krijg.....
magic_lover schreef:wat ik mij nou afvraag
voelt het net zo als harsen? of doet het nog meer pijn ?
harsen dat trek ik nog welen wil epileren eigenlijk wel eens proberen, maar om voor even te proberen zo'n ding aan te schaffen
?
Karin_88 schreef:ik heb ook een silk-e-pil Xelle van Braun.
Incl ijshandschoen en 2 opzetstukjes. ("beginner" en "gevorderd")
Born2BCrazy schreef:Karin_88 schreef:ik heb ook een silk-e-pil Xelle van Braun.
Incl ijshandschoen en 2 opzetstukjes. ("beginner" en "gevorderd")
die bedoelde ik dus![]()
dat ijs schijnt wel te helpen bij de bikinilijn..?
kler schreef:Ik vind harsen echt wel minder pijnlijk hoor, maar dat verschilt per persoon denk ik...