De kleinste dingen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fairytale

De kleinste dingen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-08 13:05

Het zijn de kleinste en onhandigste dingen die zo pijn doen.
Vanochtend deed ik mijn schoenen uit en ik leun op de deur, deur wordt dichtgeslagen, had ik drie vingers tussen de deur, dat doet echt zeer. Lips are sealed
En eergister stootte ik mijn teen tegen de tafelpoot..

Nog meer mensen die er last van hebben?
Hoop dat ik toch niet de enigste ben.... Huilen van het lachen

Somebitch

Re: De kleinste dingen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 13:06

Ja hoor heb percies hetzelfde.. Ik word dan altijd zo kwaad he.. Zo liep ik weleens tegen de punt van de tafel aan etc.

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 13:42

Oe ja dat soort dingen doen écht pijn.. ik stoot mijn tenen ook zo vaak. Ook stoot ik de laatste tijd heel vaak mijn hoofd Clown dan moet ik bijvoorbeeld onderin mijn kledingkast zijn, maar dan buk ik per ongeluk eerst en doe daarna mijn deur open... keihard tegen mijn hoofd aan, gelijk een bult erop.
Maar ja ik ben dan ook heel erg handig.. Schijnheilig

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 13:44

Nou, zeg dat wel. Tenen stoten inderdaad, maar ook dat kleine wondje op mijn hand dat door een ontsteking komt. Nagelbijten / Gniffelen

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 16:47

Snijden aan papier, dat doet me altijd zo veel pijn..
Alleen van het idee krijg ik al kippevel.. Nagelbijten / Gniffelen

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 17:41

Komt volgens mij een beetje door het huidige weer.
Mijn huid is op dit moment ook erg gevoelig, een klein stootje kan al behoorlijk zeer doen. En ik krijg van het minste of geringste al blauwe plekken.
Als het straks weer warmer wordt, wordt het bij mij vanzelf weer minder en lijkt mijn huid minder gevoelig te worden oid.

Miek_1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 21:46

mn handen zijn helemaal kapot en sommige wondjes ontstoken(splinters van de bezen Clown )

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 23:50

oja, vandaag nog, tot 3x toe! eerst stootte ik m'n schouder keihard tegen m'n bed, daarna m'n elleboog tegen alweer m'n bed, en daarna verbrandde ik m'n hand tegen een lampje Tong uitsteken

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 01:45

Bekend ja haha.

Papier sneetje, en je gilt het uit, haha Tong uitsteken En je loopt heel de dag te klagen hoe pijn het wel niet doet!

En inderdaad, teen stoten, man man, wat kan ik dan schelden! Ooee! Dat doet zo'n zeer Sigaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 01:48

Idd tenen stoten, dat gebeurd bij mij toch zeker wel 5x per dag. Zij zijn groot en ik is klein! Doet echt giga veel pijn! En vingers tussen de deur, goddank is me dat alweer jaren gelezen, mán wat doet dat pijn. Bloos! *kopt af*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 01:54

Of op iets kleins gaan staan zoals een klein steentje of kattenspeeltje.. Man man dat doet ook echt mega veel pijn!! Bloos!

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 02:21

Heb een keer de autodeur dichtgegooid, in het slot... zat het topje van m'n ringvinger er nog tussen... was ehm.. auwie!
Meer klein zeer: haar uit m'n gezicht vegen en per ongeluk in m'n oog prikken of nagels van overenthousiaste hondjes die van boven naar beneden in m'n benen worden gezet, maar van dat laatste beweer ik dat het buiten mijn schuld om is.. Clown

Snijden aan papier ken ik ook ja.. Maar wat ik dan weer zo raar vind: soms snijd ik de winterpenen iets te fanatiek, oftewel denkt het aardappelschilmesje dat mijn vinger ook een wortel is, en daar voel ik dan in eerste instantie weer helemaal niets van. Later wel, en dan is het een goede reden om erover te piepen inderdaad.. Bloos Haha!

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 02:22

Of je stoot net je telefoonbotje (zo heet dat toch? bij je elleboog Clown ) tegen iets aan, ja ik herken dit wel Haha!

Jennylicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 11:15

Ik stoot altijd mijn arm tegen het kozijn van de deur aan, of hoe noem je zoiets. Zoo veel pijn, en mijn kleine teen stoot ik vaak aan de tafelpoot, of ik knal tegen mijn grote ijsbeer-hond op.

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 12:47

Haha herkenbaar. Ik stoot altijd op een of andere manier overal mn vingers tegen aan. Vooral op je knokkels doe van die wondjes dan zo irritant zeer Clown

Red_SavageJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 14:59

Hoe herkenbaar. Mijn teen stoot ik ook ontzettend vaak, of mijn schenen.
Verder heb ik een vreselijk gevoel voor coödinatie en loop ik echt ontzettend vaak tegen de deurpost aan, of bots ik met mijn heup (hoe scheef kun je lopen) tegen de kast aan.

pressent

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 15:02

komt me bekend voor, ik stoot mijn tenen ook veel te vaak, en als ik snel naar benende van de trap af wil, val je half van de trap af een paar treden lager,of dat je langs een muur schuurt en je weer eens openhaald,
tjaa gebeurd me zoon beetje elke dag dus ik herken het zeker

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 15:11

MonicaG schreef:
Of je stoot net je telefoonbotje (zo heet dat toch? bij je elleboog Clown ) tegen iets aan, ja ik herken dit wel Haha!

Die herken ik wel ja...laatst nog gestoten...stond even met tranen in mijn ogen...wat deed dat zeer zeg...
het duurde ook wel even voordat ik mijn arm weer rechtkreeg..op een mooie blauwe plek na voel je er even later niets meer van he..

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 16:56

Hm ik ben zo dom om die tafelpoot weer terug te schoppen als ik m'n teen stoot Clown
En coördinatieproblemen zijn ook niet nieuw... Ik loop vaak tegen de muur aan ipv door de deuropening, stoot zeer vaak mijn hoofd, knak mijn armen ontiegelijk vaak en ook dat telefoonbotje krijgt vaak een tik. 't Stomme is, het doet juist géén pijn. Word niet voor niks vaak kluns genoemd Huilen van het lachen

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 23:02

Ik stoot mn teen ook heel vaak, echt pijnlijk is dat Lips are sealed
En vanmorgen stoote ik keihard mn hoofd aan mn kastje naast mn bed, lekker opstaan is dat! Vreselijk pijn deed het.
En zo zijn er wel vaker van die kleine dingen ja Knipoog

Mereltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 12:19

Citaat:
Hm ik ben zo dom om die tafelpoot weer terug te schoppen als ik m'n teen stoot

Huilen van het lachen Dat doe heb ook wel eens...echt mijn meest stómme gewoonte is dat. Het doet al pijn, doe je je zelf nog een keer pijn... Maar ik heb er vooral last van als ik moe en chagrijnig ben Clown