Ik wil dit even van mij afschrijven.
6 augustus heb ik een kaakoperatie gehad, mijn onderkaak was te kort en zou naar voren gebracht worden.
Ik had namelijk 9 mm overbeet ( erg veel dus ), had ook iedere dag voortaan pijn aan mijn kaken ( vooral in de ochtend en avond).
De operatie + de beugel kregen we allemaal vergoed omdat het niet was voor mijn uiterlijk.
Nou is het zo dat ik erg bang was, dat ik mezelf niet meer zou zijn.
De kaakchirurg vertelde mij dat ik niet bang hoefde tezijn, want ik zou dezelfde Angie blijven.
HEEL misschien zouden ze mijn kin een KLEIN stukje naar voren moeten brengen, omdat het anders niet zou kloppen.
Ik heb ze verteld dat ze dat alleen mochten doen als dat ECHT nodig was ( mijn kin viel namelijk een stukje naar binnen).
Na de operatie bleek dat ze ook aan mijn kin hadden geopereerd.
Ik vond het een afschuwelijke kin, heel groot en puntig, maar hun woorden waren " je bent pas geopereerd, dat slinkt nog! " .
Niet dus, het is nu 26 januari, en hij is nog altijd even groot.
Ik ben er onzeker door geworden, voel me rot, ik ben gewoon de Angie niet meer, ik huil er zelfs om.
Als ik met iemand praat, denk ik alleen maar " oh jee, hij ziet mijn grote kin" .
Het klopt gewoon niet meer....
Volgende maand moet ik terug, en ik wil perse dat ze iets aan mijn kin doen.
Ik schaam mezelf heel erg, ik deed het voor de pijn ( die gelukkig weg is) en niet om een ander uiterlijk te krijgen.
Iedereen ziet het, zelfs mijn familie, moeder en vriend.
Nu heb ik ook nog steeds geen gevoel aan de linkerkant, mijn tandvlees voelt helemaal dood aan.
Ik vraag me af wat mijn rechten zijn, kan ik eisen dat ze mijn kin in orde maken? ( want geloof me, ook je kin bepaald uiteindelijk je gezicht)
Bedankt voor het lezen ! ( en dit is geen topic om aandacht te vragen, hoef ook geen reacties van "niemand is perfect" enz, waarschijnlijk goed bedoelt, maar ik kan hier niet mee leven

Veel liefs