DendroFleur schreef:Want juist een risicogroep die je liever niet wilt hebben, zou daar om die reden op af kunnen komen.
Bij ons vraagt de arts nog vanalles na tijdens het onderzoek en gebelt geweest om te vragen waarom ze iets vergeten was om in te vullen(en dat haar bloed aan de kant was gezet voor moest het risco hebben), en al eens gebelt dat ze een tijdje moest wachten met nog een keer te komen om dat haar bloedwaardes wat laag stonden. De beloning is echt niet groot 2 keer plasma geven voor een cinematicket van nog geen 10 euro, lijkt me geen winstgevend iets voor die doelgroep.
Voor de rest moet je altijd een apart formulier invullen waarop je schrijft of je op een of andere vorm iets van risicogedrag hebt vertoond. Op het eind van de dag halen ze het eruit en als er een JA is, wordt dat bloed eruit gehaald. Dus als je in groep komt en geen problemen wil, of echt alleen voor het bonnetje komt, kun je het zo oplossen.
Leuk meegenomen maar als je het daar voor doet moet je al heel veel geduld hebben. Geld krijg je zoiezo nooit.
Ok, 100% garantie heb je nooit, maar die doelgroep zie ik nooit als ik aan het geven ben. Kun je beter oude vrouwtjes overvallen
.
Ik vind het echt geen slecht systeem. Wel belonen maar niet over belonen.