Ik moet aan m'n been geopereerd worden omdat ik chronisch loge syndroom/compartiments syndroom heb. Nou stelt die operatie heel weinig voor, het duurt hooguit 10 minuten (had keus tussen narcose of ruggeprik, heb voor de ruggeprik gekozen)
Ik heb meteen al aangegeven dat ik er zo snel mogelijk vanaf wil zijn omdat ik er steeds meer last van krijg en omdat ik midden in het wedstrijd seizoen de ellende wil hebben. Dat was geen probleem, het zou in januari gedaan worden.
Maar ik hoorde niets meer. Dus heeft m'n moeder gebeld, kon het pas in februari omdat er maar één arts in het ziekenhuis is die dat kan en die werkt maar één dag in de week.
Heeft m'n moeder naar andere ziekenhuizen gebeld omdat het voor de verzekering niet uit maakt in welk ziekenhuis het gebeurd. Daar kon het ook niet want daar was helemaal geen arts die het kon.
Ik begin het nu toch wel zat te worden. Ik krijg er steeds meer last van, na een keer flink trainen loop ik dagen met een 'dood' been.
M'n moeder had het al over wachtlijstbemiddeling ofzo. Ik ben nog nooit eerder geopereerd of opgenomen geweest in een ziekenhuis, dus ik weet er helemaal niets van.
Maar hebben jullie nog een tip?