Hoi,
Ik ben apothekersassistente en werk voor 24 uur in de apotheek. Ben afgelopen juli geslaagd voor mijn diploma. De opleiding duurde 2 jaar. Met 1 dag in de week naar school en de rest werken.
Hiervoor ben ik ziekenverzorgende geweest. Heb in een verpleeguis gewerkt met veel plezier. In 2001 kreeg ik een auto ongeluk waardoor mijn hms naar voren kwam, daarvoor wist ik niet dat ik het had. Toen kreeg ik veel last van mijn rug etc. Toen hele tijd in ziektewet gezeten en ook in de wao. Daar ben ik nu wel helemaal uit.
Toen laten omscholen. het werk is soms ook wel zwaar maar ik kan het wel volhouden. Werk 1 lange dag en de rest halve dagen.
Het meeste waar ik last van heb is mijn rug en mijn enkels. En ook erg moe door de pijn. Het is wel vol te houden maar lekker is anders.
Leuk opleiding verpleegkunnde, wel zwaar denk ik maar misschien kan je het goed aan omdat je het ook graag wilt.
Mijn opleiding was ook wel zwaar vooral dat reizen, woon namelijk op texel. Maar doordat ik het graag wilde heb ik het ook gered.
Nu ben ik blij dat ik het gedaan heb.
Mirjam