Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ben dan ook een niet- roker. Wat ik vooral heerlijk vind is het naar de kroeg gaan en niet binnen de anderhalf uur met prikkende ogen rond te hoeven lopen! Verder fijn dat je kleren niet zo gaan stinken en je haren!

Als je eem een shaggie wil roken kom je daarna de kroeg niet meer in

over een tijdje mag je nergens meer roken en staat iedereen buiten (wat ik geen gezicht vind bij al die bedrijven
)
Chiqa schreef:Ik ben dr niet blij mee, we wilden laatst ergens wat gaan drinken en eten, daar mocht niet meer gerookt worden we zijn linearecta naar huis gegaan.

Somebitch schreef:In restaurants ed. kan ik het begrijpen. Maar in discotheken, café's? Nee dat vind ik toch wel een beetje ver gaan.
Ben zelf ook een roker ja.
Gewoon enkele cafe's waar je mag roken en waar niet.
Denk dat mijn vriendje het er moeilijker mee krijgt, die rookt alleen als hij uit is ( combi biertje met peukkie ) en die gaat het dus wel zwaar krijgen
Somebitch schreef:Maar ik weet wel dat de horeca flnk achteruit zal gaan.
Needje schreef:Ben heel benieuwd of mensen die nu zeuren over naar rook stinkende kleren die zweet- en alcohollucht straks wel lekker vinden.
Needje schreef:Ben heel benieuwd of mensen die nu zeuren over naar rook stinkende kleren die zweet- en alcohollucht straks wel lekker vinden.
Geef mij maar Antwerpen, Wuustwezel etc.
En aangezien je daar ook nog mag roken is het helemaal perfect!