Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anders kun je daar ook niet terrecht: je hebt wel een verwijzing nodig.
)Die kun je krijgen door even te overleggen met je huisarts.Heel veel succes i.i.g. Skipper schreef:Ik ben er toen via mijn fysio terecht gekomen zonder verwijzing van de HA.

) Welshcobfan schreef:Als je maar hoe dan ook: zonder HA krijg je helemaal geen verwijzing (want je hebt ook een HA verwijzing nodig voor de fysio, of van de orthopeed: maar daar heb je weer een verwijzen voor nodig van de HA )
) en een ouderwetse fysio die je niet wil zonder verwijzing (al hoeft dat tegenwoordig neit meer via brief aangezien hij in de pc kan zien wat de dokter wil). Het ziekenhuis wil mij ook niet zonder een verwijzing... (umcg en martini hadden een verwijzing nodig, anders was ik niet welkom)
Dan weet je zeker dat je geaccepteerd word en niet hoeft te zoeken naar een adres waar ze zonder verwijzing werken. Welshcobfan schreef:Skipper schreef:Ik ben er toen via mijn fysio terecht gekomen zonder verwijzing van de HA.
Maar bij je fysio ben je wél terrecht gekomen via de HA....
Bij ons heeft de fysio ook toegang tot alle huisartsen bestanden (patienten dossier) en kan dus ook namens de HA doorverwijzen
Maar fysio mag ook zelf doorverwijzen
Als je maar hoe dan ook: zonder HA krijg je helemaal geen verwijzing (want je hebt ook een HA verwijzing nodig voor de fysio, of van de orthopeed: maar daar heb je weer een verwijzen voor nodig van de HA)

. 

een verwijsbriefje aan de doktersassistente gevraagd, in verband met de verzekering.