Precies een jaar geleden heb ik dit topic gestart: [MW] Vreselijk gepiep aan oren, durf haast niet meer de straat op
Nu, een jaar later is er nog altijd geen verandering in gekomen.
Ik ben meerdere keren bij het ziekenhuis geweest, hebben me helemaal nagecheckt, maar met mijn oren is er gewoon helemaal NIKS mis.
Er is veel oorsmeer (sorry...) uitgehaald, want dat was blijkbaar erg nodig aangezien je mijn trommelvliezen niet eens meer kon zien..
Ze hebben me daar afgepoeiert met ''Je zult er maar mee moeten leren leven.''
Ik kreeg echt het idee dat ze me daar ook gewoon niet geloofden.. Ook weigerden ze om verdere onderzoeken te doen. Ik had bijvoorbeeld voorgesteld om te onderzoeken of mijn zenuwen bijvoorbeeld overgevoelig of geprikkeld waren. Maar nee, dat kon niet volgens hun...... Op zulke momenten heb ik zó'n gruwelijke hekel aan dokters. Alleen maar kijken naar datgene dat ze geleerd hebben, meer niet......
Ik ben nu wel bij iemand terecht gekomen die op een speciale manier masseert en daarmee ook stress uit je lichaam haalt. Misschien zou dat nog kunnen helpen, maar ze voelde bij mijn oren eigenlijk geen verkrampingen ofzo. Er zat niet echt iets vast ofzo. Dus ook dit leid waarschijnlijk weer dood..
Op internet kan ik alleen maar dingen vinden over een piep die je IN je oren hoort. Constant of af en toe. Maar bij mij gaat het dus om bestaande piepende krassende geluiden waar ik A-B-S-O-L-U-U-T NIET tegen kan..
Ik kan de deur gewoon niet uit zonder mp3-speler. Ik.. het is zo verschrikkelijk moeilijk om te beschrijven..
Ik zit hier nu gewoon weer met tranen in mijn ogen.. voel me er zo kapot en op door.. het beheerst gewoon mijn hele leven.. en niemand anders lijkt dit (zó sterk) te hebben of weet wat het is.. niks helpt gewoon..
Dus nu opnieuw, misschien dat er in dat jaar toch wat meer mensen zijn die heel misschien iets herkennen...

.
Mijn verleden is te complex voor hun haha!! Vooral omdat gesprekstherapie helemaal niet aanslaat, want praten, dát kan ik nou toevallig héél erg goed. Ik kan er alleen verder niks mee. Sinds kort ben ik begonnen met hippische psychologie, en dat bevalt tot nu toe erg goed en lijkt ook goed aan te slaan. Misschien voor jou ook een idee als je nog wel wat wilt gaan doen? Bovendien is het nog leuk ook!!
.