Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

sweetheart schreef:Heb je nog meer klachten? Veel drinken? Hoofdpijn? Na het eten je goed voelen, maar iets verder na het eten opeens niet meer? Hoe lang heb je het vele plassen al?
Een bezoekje naar de huisarts is misschien wel verstandig als dit aanblijft houden.
sweetheart schreef:![]()
Ik wil geen onrust zaaien dus vandaar dat ik het niet hardop zeg
Uthrick schreef:Ik - en ik denk sweetheart dus ook- denk aan suikerziekte! Dat kan je zomaar opeens krijgen. Nou niet gaan denken dat iedereen het zomaar krijgt zoals bijv de griep ofzo, maar het kan goed dat je er jarenlang niks van hebt gemerkt en dat het opeens tot uiting komt
Is opzich niet heel ernstig, met glucosepen en evt medicijnen kan je er prima oud mee worden.

sweetheart schreef:Heb je nog meer klachten? Veel drinken? Hoofdpijn? Na het eten je goed voelen, maar iets verder na het eten opeens niet meer? Hoe lang heb je het vele plassen al?
Een bezoekje naar de huisarts is misschien wel verstandig als dit aanblijft houden.

esther_sonja schreef:precies de dingen die een meisje laatst omschreef!
Die had een pilletje in haar drankje gehad!
Miss heb jij dat ongemerkt ook gehad?
Lijkt me wel, echt precies het zelfde

Jennylicious schreef:esther_sonja schreef:precies de dingen die een meisje laatst omschreef!
Die had een pilletje in haar drankje gehad!
Miss heb jij dat ongemerkt ook gehad?
Lijkt me wel, echt precies het zelfde
Jaa dit lijkt wel heel erg op de verschijnselen van Partydrugs.
Ff langs de huisarts gaan hoor! Je moet als het partydrugs is geloof ik antibiotica-kuur krijgen.
klinkt eerder als lage bloedsuiker ofzo..