17 en spiraaltje of prikpil?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kana

17 en spiraaltje of prikpil?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-08 18:39

Ik ben dus 17 en heb nu in totaal al bijna 9 maand een vaste vriend (half jaar uitgeweest) maar in elk geval ik ben dus aan de pil maar vergeet hem om de haverklap, vanalles geprobeerd ipv 's avonds slikken smorgens en bij de deur leggen zodat ik er altijd langs loop als ik naar school ga. Brief op spiegel plakken met 'PIL!!' maar nee hoor ik vergeet hem echt heeeel vaak. Ben nu dus door dat onregelmatige gedoe om de halve dag ongesteld dus sex met condoom moet nu wel aangezien ik niet veilig ben.

Ik wil dus iets anders, en vroeg me af of er andere 17 jarige waren met ervaring over een spiraaltje en of het word gezet op deze leeftijd?
Ik ken 2 mensen die een kind hebben gekregen terwijl ze een spiraaltje hadden en het moet ook nog eens rete pijn doen als je nog geen kinderen hebt eghad ivm met kleine baarmoeder.

Ik ben helemaal niet bang voor naalden dus een prikpil lijkt me wel wat maar ik ken niemand die het heeft, dus iemand ervaring mee?

Mijn vriendin heeft Nuva ring maar ik vind het vies om een maand lang daar een rubberen ring te laten broeien en dan na een maand met mijn vingers het eruit manoevreren. dat zie ik niet zitten. Clown

Dus kom maarop wat is het beste alternatief voor de pil? Ja

Ranja

Re: 17 en spiraaltje of prikpil?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 10:39