en wat jullie ervaringen er mee zijn !!
ben benieuwt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esmeralda schreef:meid als de zoekfunctie het doet, kom je massa,s antwoorden tegen.
Emilia schreef:Esmeralda schreef:meid als de zoekfunctie het doet, kom je massa,s antwoorden tegen.
Wat zijn we weer vriendelijk..
aerdenhout1 schreef:Nou...als jullie dyslectie hebben, dan doe je in elk geval goed je best om het te verbergen! Groot compliment dus! Ik erger me dood aan al die mensen die het zogenaamd hebben omdat ze te lui zijn om hun berichtje door te lezen voor ze het plaatsen.
Bij de meeste is het dus gewoon domheid, of luiheid!
Esmeralda schreef:was niet als onaardig bedoelt, smilie vergeten
Lenneke_ schreef:Ik heb geen dyslexie, maar heb misschien wel een tip.
Als je de google toolbar download zit daar ook een spellingcontrole functie op.
crossmonster schreef:[LN] Vader laat haar dochter schrikken
dit is toch geen vorm van dyslexie meer
(en dan bedoel ik de enorm grote fout in de topictitel!!)
Judith_ schreef:Ik heb ook dyslexie, vooral met lezen is het het moeilijkst. Spellen gaat wel aardig. Spellingscontrole is wel makkelijk, maar heb soms het idee dat sommige mensen daar te makkelijk over denken. Ontzettend veel woorden die ik schrijf schijnen voor de spellingscontrole niet eens te bestaan.
Dan schiet het natuurlijk niet op
Ondertussen kan ik aardig zonder schrijffouten, of ik zie welk stukje van het woord niet klopt en sla aan het verzinnen om er iets wel kloppends van te maken.
Wel kan ik me vreselijk ergeren aan mensen die hun best niet doen, geen leestekens, geen alinias, geen hoofdletters ect. Zulke verhalen kan ik dus gewoon weg niet lezen aangezien alles door elkaar danst.
En vervolgens dyslexie als exuus nemen.