Wie heeft voor mij de gouden tip waardoor ik "gewoon" net als ieder ander op mijn zij in slaap kan vallen zonder afgeknelde handen, beursgewoelde polsen en verdraaide armen??? (ok, ik overdrijf graag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zwartwitje schreef:Ik lig eigenlijk bijna altijd tegen mijn vriendje aan. We hebben sinds drie weken een tweepersoonsbed, maar hiervoor hebben we 4 jaar lang samen in een eenpersoonsbed geslapen, dus we liggen nog steeds als twee sardientjes tegen elkaar aan.. macht der gewoonte![]()
We liggen dan lepeltje-lepeltje, met mij als het buitenste lepeltje. Mijn 'onderste' arm ligt dan wel een beetje vreemd maar mijn 'bovenste' arm ligt gewoon over hem heen.
Als ik zonder vriendje slaap vind ik het inderdaad ook fijn om (als ik op mijn zij lig) een knuffelbeest, een kussen of mijn dekentje () vast te klemmen. Anders valt je 'bovenste' arm zo naar beneden, en dat ligt inderdaad een beetje vervelend. Of ik leg mijn bovenste arm op mijn lichaam, gewoon langs mijn zij zeg maar. Je moet dan wel een beetje goed kunnen balanceren.
Slaap lekker straks