Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nicci88 schreef:ja heb ik ook. heb je last van stress?
Marigold schreef:is het een zeurende pijn die doorstraalt naar je been?
dat zou misschien een vorm van hernia kunnen zijn.
maar misschien moet je er even mee naar de huisarts die je kan verwijzen naar een fysio..
Petulan schreef:Het kan ook je S.I-gewricht zijn. Mijn moeder heeft hier al geruime tijd last van, en laat dit soms behandelen door de fysio. Maar een echte goede behandeling is er geloof ik niet voor. Je SI zit bij die kuiltjes in je onderrug, en die pijn trekt idd door naar je bil en benen
KellyG schreef:het is net of je groeipijn heb he?
heb ik ook last van gehad, en ook van het vergeetachtige.
maar ik had van nog veel meer dingen last, en uiteindelijk bleek dat mn suikerpeil veel te hoog was af en toe.
arian_wolf schreef:KellyG schreef:het is net of je groeipijn heb he?
heb ik ook last van gehad, en ook van het vergeetachtige.
maar ik had van nog veel meer dingen last, en uiteindelijk bleek dat mn suikerpeil veel te hoog was af en toe.
Als ik groeipijn had.. Deed dat echt pijn! Kon snacht's niet slapen en had heel de tijd het gevoel dat ik ze moest bewegen. Aah wat haate ik datMaar dit is meer een iritant gevoel. Wat Marigold zei: Een zeurende pijn.
Hobby schreef:Het klinkt inderdaad als SI-klachten. SI-klachten zijn erg goed te behandelen, maar niet iedere therapeut is er bekend mee. Vaak worden SI-klachten ook niet herkend door een huisarts, waardoor de verwijzing wordt uitgeschreven voor rugklachten terwijl het SI-gewricht onderdeel uitmaakt van het bekken. Ga op zoek naar een goede bekkentherapeut. Die kan jou vertellen of het inderdaad het SI-gewricht is.
Belangrijk is dat je leert om je bekken te stabiliseren met behulp van de juiste spieren en dat je leert om symmetrisch te bewegen (op twee benen staan, op twee billen zitten, door twee knieën tijdens het bukken, etc.).
De pijn in jouw benen kan het gevolg zijn van bovengenoemde klachten. De overige klachten hangen normaal gesproken niet samen met bekkenklachten.
Nikkii_Lisa schreef:Oh dat heb ik ook wel eens, met vlagen.
Ik heb het vooral als ik achter elkaar bezig ben, wekenlang. Volgens mij is het een teken dat je even wat rustiger aan moet doen? Ik zou het niet weten, maar dan gaat het bij mij in ieder geval beter
Trouwens, even offtopic: ik heb in je profiel gespiekt omdat je in de buurt woont, en jij staat bij boer Langeveld! Met Dewi, Billy, Pleasure en Haglama! Leuk!
_Inga schreef:Ik zou als ik jouw was, misschien nog een keer naar de huisarts of fysio gaan.
Petulan schreef:Je bedoelt overstrekt waarschijnlijk. Dan sta je waarschijnlijk ook met een holle rug
Citaat:offtopic: Ja klopt spiekt in jou profiel maar je komt me niet bekent voor... Heb je daar ook gestaan?