Nog meer mensen zo ontzettend aan het hoesten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

quincy123

Nog meer mensen zo ontzettend aan het hoesten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-08 11:52

Ik ben al drie weken echt ontzettend aan het hoesten, het houdt maar niet op! Gister de huisarts gebeld, en kon pas volgende week dinsdag terrecht..
Vanochtend maar weer gebeld, en kon gelukkig om half 10 terrecht. Alles is dik en opgezet, zelfs m'n oren zitten dicht. Nu moet ik straks een neusspray gaan halen, en dat moet ik 4 weken gaan gebruiken. Dat werkt pas op lange termijn.. pff wat heb ik daar nu aan? Ze vertelde dat het dus nog wel 4 weken nog gaan duren voordat het over is.
Ik werk in een callcenter, dus werken zit er voor mij op dit moment ook niet in! en moet er niet aan denken nog 4 weken thuis te zitten Huilen

Nog meer mensen met dit probleem?

Nienke86

Re: Nog meer mensen zo ontzettend aan het hoesten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 11:56

Ppff jakkes zeg, tsjah ik had het zelf voor 2 weken terug.
En ik ga al niet eens meer naar de huisarts, want bij ons zeggen ga maar weer naar huis hier is niks tegen.
Gewoon als je naar buiten gaat goed warm kleden.
Ik heb wel keel neus en voorhoofdsholte ontsteking gehad.
Ademhalen alles deed pijn.
Maar afgelopen x dat ik het had was het maar een dikke week dat ik erge last had, van een snot neus en hoesten.
En toen was ik beter, kreeg men vriend het Tong uitsteken.
En toen we even naar zijn ouders en zusje gingen hadden hun het de dag erna ook:P

Maja is gewoon uitzieken
Heel vervelend, beterschap Knipoog

ilona_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 12:22

hier nog iemand met hetzelfde probleem Boos!

2 weken terug na de dokter geweest, en meneer heeft me een antibiotica kuur toen meegegeven, ik was ook zo doof als wat en hoesten en dat kwam gewoon dus echt niet los Huilen

nou vandaag weer heen geweest, ja zegt de dokter dan moet je het maar proberen met stomen, daar ben ik flink tegen in gegaan want stomen wil ik best doen, maar ik ben nog steeds zo doof, en ik werk in een callcenter dus kan moeilijk elke x aan de klanten gaan vragen sorry wilt u het nog een keer herhalen ik ben doof Clown

dus ik heb nu weer een antibiotica kuur mee gekregen. 3x per dag 1 tablet en dat 7 dagen lang hopen dat dat dus wel helpt

jij ook nog succes!!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 12:33

bij me dochter in de klas, zelfs 3 met kinkhoest!!!! Fijn hoor, iedereen die maar een kuchje hoor bij zijn kind, rent gelijk naar de dokter hahaha

Brookers

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 14:45

Hier nog eentje!
Sinds vorige week zaterdag om precies te zijn, echt zo vervelend! Ik hoor van veel mensen dat ze er last van hebben..
T bleef maar aanhouden, dus ben ik maandag naar de dokter gegaan, hij zegt dat het een virus kan zijn omdat dus veel mensen er last van hebben, of ik heb een (beginnende) longontsteking.. Ik heb trouwens verder geen last van mn keel, puur alleen last van het hoesten en dat er niks los komt..
Hopelijk duurt dit niet veel langer, je wordt er zo moe van!

quincy123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-08 16:59

Echt last van mijn keel heb ik ook niet, terwijl mn klieren echt heel erg dik zijn!

iris_Mo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 17:08

heb laatst in de regen naar huis moeten fietsen, dus begin nu ook al te hoesten.. Boos! ik zou wel oppassen dat als je oren dicht zitten (en als je ook nog zere oren krijgt), je geen oorontsteking krijgt, dat heb ik namelijk ook gehad, echt heel vervelend was dat. ik was een paar dagen 1 oor doof, en moest steeds van die oordruppels nemen, wat dus echt pijn doet Verdrietig

beterschap Knipoog

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 17:12

ik studeer de laatste tijd ook voor zeehond, maar ben nog niet bij de dokter geweest.Heb norgen last van en voel prima verder.Alleen af en toe moet ik zo erg hoesten en komt er zo veel slijm mee dan ik het gevoel heb dat ik er in stik...dat is het enige

Valeriej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 17:52

Hier ook iemand! Ik loop er al ongeveer 6weken mee rond, van vlak voor mijn examens. Gisteren op aanraden van de tandarts naar de dokter geweest. Ik heb dus het virus dat al vele mensen geveld heeft, nu medicijnen nemen en in mijn neus spuiten..

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 17:56

ja bah, houd maar op! Was 2 weken voor kerst ziek geweest en sindsdien kan ik bijna worden opgenomen in Pieterburen. Gek word je ervan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 18:45

Ik heb het ook al 2 weken, verschrikkelijk! Mn zus begon vannacht op de muur te bonken omdat ze niet kon slapen door mij gehoest. Nagelbijten / Gniffelen en mn linkeroor doet raar, klinkt alsof er water inzit maar dat is niet zo.. vanmorgen deed mn keel zo'n zeer dat ik tranen in mn ogen kreeg bij het slikken? Nagelbijten / Gniffelen

Beterschap & sterkte iedereen die er last van heeft!

sabje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 18:50

Ik heb er ook last van.Al een paar dagen,en heb er ook een zware griep bij.Ik tril bijna van de stoel af en alles doet me zeer

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 19:12

Ik ben ook al weer een aantal dagen goed ziek en dan vooral aan het hoesten. Kon vrijdag ook vertrekken bij m'n tentamen, het hoesten was te storend. Mag 'm gelukkig wel herkansen. Lachen

NessaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 22:45

ik ben al 2weken verkouden, en 1dag is hoesten fel en de volgende dag loopt men neus weer.
gistere avond heb ik de hele nacht moeten hoesten,
en vandaag had ik zangexamen en amai, kben hees Tong uitsteken