Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikenindi schreef:en nu waar de vraag vandaan komt: de verpleging van waar ik hiervoor lag kwam er ineens mee dat ze het wel heel raar vonden als ze bij mensend e rug moesten wassen. dat deden ze bij zichzelf nooit... dus daar hadden ze het een keer over (met 3 verpleegkundige tegelijk) en die wasten alle3 hun rug nooit! stom toeval? of ben ik de enige die zijn rug wast en droogt? 1 zei zelfs dat ze ook nooit haar rug afdroogde... nou als ik dat niet doe krijg ik overal bultjes...
Veirl schreef:Ik probeer te raken wat ik raken kan.
Sylleke schreef:Slechte verpleging dan.
Slaat toch nergens op om een stuk over te slaan?
Ik studeer verpleegkunde en mensen vinden het meestal juist fijn als je dat doet, omdat ze er zelf moeilijk aangeraken door bv. ziekte, letsel...
Ik moet er niet aan denken dat ik mijn rug nooit was.Beetje water erover noem ik maar een kattenwasje hoor.
Laar schreef:Veirl schreef:Ik probeer te raken wat ik raken kan.
Haha, maar je kunt wel goed mikken dan?![]()
Reactie op je vraag: Ja, ook ik was mijn rug, en droog mijn rug. de verzorging in het verzorgingshuis waar ik stage loop wast ook gewoon de rug van een bewoner overigens.
Misschien dat die verpleegsters blij waren met zo'n jonge bewoner en dat ze dachten dat jij wel tegen een dolletje kan ofzo
Pasha schreef:hihi hoort zichzelf constant tegen vriendje zeggen:
Droog je rug nou eens af!!!
Hij loopt altijd overal heen met nog druppels op z'n rug..
Lijkt me zelf hardstikke snel koud worden en als je een blouse/overhemd aan trekt heb je die ook zo weer nat
Dus ja ik was en droog m'n rug altijd af
Miryamk schreef:Ik werk zelf in de thuiszorg en ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel eens vreemd vind dat wij naar clienten gaan alleen om hun rug te wassen...Dan ben je een half uur onder de pannen om 2 minuten hun rug te wassen, dure bezigheid. Ik denk dat heel veel mensen die géén zorg krijgen hun rug overslaan (tijdens een wasbeurt niet tijdens het douchen) Ik krijg er wel eens een raar gevoel bij iig..
Vooral als we erg druk zijn