ik heb in mijn hand palm een flink litteken, dat jeukt ook nog altijd. het schijnt vaker voor te komen. ik heb ook altijd het idee dat het aan het weer ligt??
Jeukende littekens is iets dat inderdaad vaak voorkomt. En meestal is dat niet meer dan irritant. Maar als het echt heel erg pijn doet bij weersveranderingen en dan rood wordt en gloeit etc, dan kan je er door een dermatoloog iets aan leten doen. Maar dat doen ze alleen als je er echt veel hinder van hebt...
ik heb het ook bij mijn litteken van blinde darm, litteken is 9 cm. alleen heb ik niet echt jeuken maar meer het gevoel van zenuwtrekjes daarzo, en dat is heel vervelend en irritant, het is zelfs zo vervelend dat ik dan gewoon op bed moet gaan liggen en dan er iets op moet hebben liggen zodat hij naar mijn gevoel dus niet meer beweegt. ook heb ik een bult op mijn litteken, maar daar kunnen ze niks aan doen.
maar als het jeukt bij mij, dan is het idd als het weer omslaat
Typisch is dat hè? Ik heb ook een paar (grotere) littekens, waarvan eentje aan de zijkant van mijn knie en eentje op mijn pols. En soms kan ik daar ineens weer last van hebben, jeuk of een wat trekkerig gevoel. Terwijl ze al 10-15 jaar oud zijn. Zal er eens op letten of dat te maken heeft met het weer.
Jaaa wie weet ben ik wel Harry Potter (wel een vrouwelijke versie van he )!!
Nee, effe serieus.. Ik denk dat het met het weer te maken heeft (nooit op gelet) is gewoon meer irritant.. En als je krabt doet het pijn (dat hebben jullie ook?). Maar het zou wel weer overgaan
Inderdaad ja, als het weer gaat veranderen. Heb een groot litteken op m'n buik, van een operatie, maar kan het heel goed vernemen als het weer anders word. Gaat gigantisch jeuken!