Maar dan denk ik soms van stel er gebeurd een ongeluk in de auto of met me paard. Ik vind het ook doodeng om te vliegen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blokje schreef:Ik was altijd heeeeel bang.
Omdat ik gelovig ben, was ik altijd heel bang voor de dood.
Omdat als ik nou niet goed zou leven ik misschien wel bij de duivel moest wonen. Of als God nou niet zou bestaan???
Waar blijf ik dan? Wordt ik dan gewoon op gegeten door wormpjes
Maar ja na jaren ben ik niet bang meer.
Heb genoeg mensen zien sterven. En die waren helemaal niet bang voor de dood. En dat heeft mij wel geholpen.Blij dat ik geloof *klinkt ff egoisties* maar dat geeft mij wel een vertrouwd gevoel..
ikke20 schreef:ben er niet bang voor hooguit alleen dat mn paarden alleen achter blijven
Oakland1990 schreef:ikke20 schreef:ben er niet bang voor hooguit alleen dat mn paarden alleen achter blijven
Heb ik ook supererg! Wat moet er dan met Oak?
En langs een kant ook een beetje de ironie. We hadden het er laatst over, stel je bent afgestudeerd hebt je diploma bij op de laatste schooldag, en je wordt overhoop gereden door een auto. Dan heb je gans je leven op school gezeten, je best gedaan voor helemaal niks. Maar in principe denk ik net zoals mijn nichtje. Death is the best of all, that's why we save it to the last. Zolang ik maar gezond en wel oud wordt, en niet zienderogen aftakel en als een plantje moet leven.