iemand tips afvallen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rakkertjuuhh

iemand tips afvallen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-08 22:04

ik ben aardig wat kilo's aan gekomen en omdat het al weer bijna febuari is,en de lente er al zo weer is wil ik er weer van af Haha! voor de zomer:P
ben hardstikke verwend met kerst en met mijn verjaardag 4jan,allemaal dozen chocola gekregen enz:P helemaal verslaafd aan maar nu kan je het ook wel aan me zien:D
dus zat te denken aan hardlopen maar hoe weet ik nou wat goed voor me is? hoeveel km per dag,en hoeveel dagen per week,en kwa eten enz? zocht het beetje op internet maar kon het nergens vinden dus miss iemand hier tips voor mij?

alvast hardstikke bedankt!!

spettic

Re: iemand tips afvallen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 22:06

Sonja Bakker!!!
Mijn zusje is al meer dan 25 kilo kwijt sinds begin april 2007

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 22:08

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 22:08

ik heb een crosstrainer besteld Haha! verder veel water drinken. hardlopen is wel goed om af te vallen, dit moet je wel opbouwen, ik hou niet zo van alleen buiten rennen, dus ik ga straks aan de slag met mijn crosstrainer..

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 22:09

Ik ben ook behoorlijk aangekomen. Hoeveel jij? Haha!

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 22:13

Hey... ook op 4 januari jarig, grappig!
Bij mij mogen er ook wel wat kilo's af, 2 tot 4 voor de bikini het daglicht weer kan verdragen Knipoog
Ik eet gewoon regelmatig en licht..
's ochtends muesli van Topvit met magere melk en een kop koffie met 1 halvamel cupje en beetje suiker
's middags flakes (soort cornflakes) van Topvit met magere melk met healthy people granaatappel framboos en een beker vifit of zo'n klein flesje.
's avonds verschillend zonder vlees(vegetarisch) gister een pizza gehad vandaag zuurkool stampot. Dus dat wel een wat stevigere maaltijd anders ga ik 's avonds snoepen. Tussendoor pak ik wel eens een handje chips maar het liefst een appel.
Ik moet regelmatig eten anders eet ik te weinig en te onregelmatig en daarom blijft mijn stofwisseling traag. Daarom ook de vifit en de granaatappeldrank (yagua detox is ook fijn!) om alles om gang te helpen en te houden. Als ik tussendoor geen zin heb in een appel pak ik ook wel een klein handje muesli (flakes). En natuurlijk veel water maar dat is voor mij het grote struikelblok Boos!

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-08 22:18

water drinken lukt me bijna niet:P
en weet niet echt wat nou ggoed is om te eten,ik wil perce weten wat ik moet eten per dag Tong uitsteken en met hardlopen hoe kan je dat het beste opbouwen enz om het ook vol te houden? ik heb altijd muziek mee! daar mee hou ik het beter vol,als ik dan moe word dwing ik mezelf door te rennen na het liedje:P
maar deed het te weinig en dan weer te veel is ook niet goed,wil vast schema dat ik ga hardstlopen en hoe lang enz..
ik ben trouwens 4enhalf kilo aangekomen! en dat is gewoon te veel,en wil me niet schamen in mijn bikini Tong uitsteken

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 22:20

Laatst bijgewerkt door Skogsmulle op 14-01-08 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 22:20

Ik het laatste half jaar 13..... en het is nu wel genoeg eigenlijk Ja

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-08 22:42

heb alles opgeschreven,kwa eten dus begin morgen,
ik heb s'ochtends krantenwijk ben ik uur mee bezig,en werk hele week 8 uurtjes,en dan die week daarop ben ik bijna de hele week vrij behalve dinsdags(school) woensdag en vrijdag werken.
dus in die week wil ik hardstlopen maar wil perce vaste dagen hoeveel dagen per week en hoe lang is het goed? want dat staat niuet in die linken.

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 23:19

spettic schreef:
Sonja Bakker!!!
Mijn zusje is al meer dan 25 kilo kwijt sinds begin april 2007

Ik neem aan dat de topicstarter gezond wil afvallen Knipoog.

Kijk even in het topic dat hier eerder is genoemd.. Staan goeie tips in..
Verder? Extreem veel water drinken, en uiteraard wat vaker de fiets nemen ipv de auto..

Wat betreft hardlopen; gewoon beginnen..
Goed schoeisel aantrekken en gewoon gaan lopen..
Rustig proberen op te bouwen, je weet zelf 't beste hoeveel je nog kan lopen en hoeveel niet..

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 23:28

ja, kom echt even in ons topic kijken bij voedertijd!

giotto

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 23:34

Is Sonja Bakker dan niet zo gezond?
Ik ben van Belgie en Sonja is (nog)niet zo bekend bij ons...

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 23:37

SB schrijft TE weinig calorien voor per dag. Stofwisseling vertraagt dus ontzettend. Mensen kunnen dan misschien wel veel afvallen door Sonja Bakker, maar dat gaat echt niet op een goeie manier.

Sporten en je eetpatroon willen veranderen is de enige optie Lachen

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 23:42

Ik ben er ook serious mee bezig. Ik let nu op mn voeding, hoewel het soms erg moeilijk is. Verder heb ik geluk dat ik ontzettend veel beweging op mn werk krijg, dus dat scheelt. En zodra het mooie weer een beetje aanbreekt, ga ik op de fiets naar mn werk. Nu ligt er steeds om de dag sneeuw of regent het..Nou daar ga ik niet in fietsen

Maar ik wil ook graag wat meer kwijt voor de zomer Ja Vorige zomer ben ik 10 kg afgevallen en dat is er ook niet weer bij aangekomen Haha! Dus op naar de volgende 10 Haha! Het is zo moeilijk in de winter he, met feetsdagen, slecht weer etc etc.

Het scheelt ook dat mijn vader en z'n vrouw ook aan het dieeten zijn Lachen Dus zijn we elkaars steun toch wel een beetje Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 09:27

Myra schreef:
SB schrijft TE weinig calorien voor per dag. Stofwisseling vertraagt dus ontzettend. Mensen kunnen dan misschien wel veel afvallen door Sonja Bakker, maar dat gaat echt niet op een goeie manier.

Sporten en je eetpatroon willen veranderen is de enige optie Lachen

daarbij, als je stopt, komt het er net zo hard weer bij..

wat ik ga doen, als die crosstrainer er éindelijk is, veel sporten op dat ding, wil het opbouwen tot 2 uur per dag, en idd op je voedsel letten, niet te veel energiedrankjes als redbull, daar zitten ook veel calorien in..

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 09:34

Ik begin de dag met yogurt en musley,smiddags 2 donkerbruine bollen of boterhammen met spread en s,avonds een lichte warme maaltijd.Ik eet geen vlees want ik val af als ik geen vlees eet.Ik eet dan vis.

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 09:38

mijn schoonzusje is al 43 kilo kwijt

gewoon op je eten letten,en ze staat elke morgen 3 kwartier op de loopband

gewoon lekker tempo doorlopen

Bluebontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 09:41

Ik ben wel met SB bezig, maar heb er zo mijn eigen draai aangegeven. Dat gaat prima!
Verder ga ik veel wandelen, 1 keer per week fitnessen en natuurlijk veeeeel paardrijden.

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 09:45

veel water drinken, goed op te eten letten dus niet snoepen Tong uitsteken
en wat meer bewegen.
dan kom je al een heel eind Knipoog