Dokter niet te bereiken.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimmm

Dokter niet te bereiken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-08 09:47

Zucht , het is elke keer het zelfde liedje wanneer je de dokter probeerd te bellen krijg je hem nauwelijks of niet te pakken.
Continue die ingesprekstoon toch om gek van te worden.
Ik ben al vanaf acht uur aan het bellen en krijg alleen maar ingesprek.
Vorige week was ik naar de dokter gegaan i.v.m met buikklachten en overgeven etc. Dokter dacht aan buikgriep maar durfde dit niet met zekerheid te bevestigen wanneer ik erger last kreeg moest ik terug komen.
En moesten we toch gaan denken aan een blindendarm ontsteking.
Weekend ging redelijk wel koorts bijgekregen maar die was zondag weer weg. Zondag avond rond etenstijd begon het weer. En heb nu ook erg last van me ribben.
Vandaar dat ik de dokter dus ook aan het bellen.
Twordt toch onderhand een frustratie dat wanneer je je dokter probeerd te bellen , je alleen maar ingesprekstoon krijg Scheve mond

Hebben jullie dit ook bij jullie dokter?

HouVanUtopia

Re: Dokter niet te bereiken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 09:50

Ja idd hebben we ook vaak. Steeds maar in gesprek zo irritant!! En dan is het heeft u ee momentje en wacht je zo nog 10 min voor je eindelijk kunt zeggen wat je wilt.

Kan je nu alleen zeggen heel erg veel sterkte!! En hoop voor je dat het allemaal meevalt en als het je blindedarm is dat je snel wordt geholpen en weer snel op de been bent! Succes

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 09:51

Ja Ja echt heel erg irritant! Ik doe dan meestal de 5, dan wordt je gebeld wanneer ze klaar zijn, maar dit werkt ook niet altijd even goed. Ik denk dat je gewoon moet blijven bellen. Kan je er niet heen gaan en dan zeggen dat je al heel de tijd heb gebeld en dat je er echt last van heb?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 10:11

Gewoon langs gaan zoals al is gezegd dan weet je zeker dat je iemand te spreken krijgt.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 10:20

Dat is bij ons gelukkig niet bij ons sta je in de wacht en die zegt iedere keer hoevel wachtende er nog voor je zijn en ondertussen draaien ze muziek, wel saaie meuziek maar goed het schiet altijd aardig op dus dat is niet zo erg.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-08 10:27

Nou na anderhalf uur eindelijk te pakken.
mag vanmiddag om 4 uur langs komen.
En dan nog vragen is het echt nodig dat je vandaag langs komt?
Clown Ik zeg ja ik hang toch niet voor niets anderhalf uur aan de telefoon!?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 10:28

raar he dat ze dat vragen,ik overdrijf altijd anders willen ze ook niet dat ik kom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 10:32

Hier duurt het ook altijd eindeloos tot je er doorheen bent.

En ze hebben hier ook een echt raar systeem. Ze laten altijd wat gaten in het spreekuur voor de spoedgevallen, maar die komen dus pas 's ochtends vrij.

Dus als je 's middags om 15.00u belt met iets behoorlijk acuuts, dan zeggen ze 'bel morgenochtend maar terug' waarna je er natuurlijk weer niet doorheen komt.

En als je een andere afspraak wil maken, dan is het vaak "schikt volgende week donderdag?"

Ja hoor, als ik dan nog niet dood ben! Rolleyes