Blij dat ik dit schaduwaccount mocht gebruiken, begin ik hier een stuk tekst waar ik op dit moment heel erg zenuwachtig van word......
Zo'n maand of 9 geleden begon ik met een baan waar we dingen moesten doen waar een slok alcohol heel erg bij hielpen....
En dat was dus standaart elke avond een goed glas drank achteroverslaan...
Ik stopte met werken en had wat problemen zoals depressies en eenzaamheid waardoor de drank er standaart elke avond in ging... het hielp ook nog eens bij de angst die ik in die tijd had om alleen thuis te zijn...
Een grote verandering zat er aan te komen en heb altijd gezegd dat als die tijd eraan zou komen, ik zou stoppen, maar het is alleen maar erger geworden....
Ik durf het zelf toe te geven, ik ben verslaafd aan alcohol. Elke avond gaat het er weer in. Maakt niet uit wat het is.
Er is een stemmetje dat zegt dat ik moet drinken. Ik sta soms op en de eerste gedachten is 'Vanavond lekker weer wat drinken'.
Dit is niet elke ochtend zo, maar wel vaak....
Ik ben nog jong en heb een hele toekomst voor me, leef verder eigenlijk gezond.. Maar heb er genoeg van.
Wil er vanaf.
Er komen wel meer dingen bij kijken. Slechte adem, slecht gebit (al zo'n 6 maanden last van ontstoken tandvlees) en 's ochtends last van mijn buik (misschien de lever?)
Ik heb er genoeg van en wil stoppen, maar hoe??????
Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Ik hoop met dit topic te kunnen praten met mensen met hetzelfde probleem... Of mensen die tips hebben?
Ik wil er echt vanaf. Ik wil stoppen, Klaar, afgelopen!
Maar hoe???
Ik ben ook nog eens erg agressief. Heb een hele lieve vriend (te lief!) die ik vanavond half in elkaar geslagen heb omdat ik mijn fles wodka niet kon vinden........................... (ok in elkaar slaan is overdreven, maar ik vrees dat hij het morgenochtend voelt....)
Ik voel me hier hééél erg slecht over, heb er flink om zitten te janken, en toen dus besloten dat het NU afgelopen moet zijn!!!
Ik hoop op reacties...