Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Rianneke schreef:een kraker in de zin van een chiropractor?
daar heb ik ervaring genoeg mee, en ik zou zeggen meteen doen, want het kan je zoveel pijn en ellende schelen!
de behandelingen zijn niet pijnlijk, en daarna voel je je alleen maar beter vind ik
maar ik word wel gewaarschuwd, dat ik het niet te vaak moet laten doen i.v.m. dat het dan echt los komt te staan en dus weer last kan krijgen, ik zelf heb rugklachten, volgens de chiropractor komt het zo ongeveer vanuit me nek. ik ben er nu een keer of 6 geweest en ik vind het ook echt een aanrader! 
Brittol schreef:Klinkt precies wat ik zoek.
Zoals ik al zei heb ik vanaf zomer 2007 last van m'n rug/nek.
weet je al wat je gaat doen Chiropractie of manueel therapeut. heb zelf beide gehad en manueel bevalt mij beter, maar is natuurlijk persoonlijk...
dat is eigenlijk het laatste waar je heen kan als ze niks meer weten
)
? Zammie schreef:Brittol schreef:Klinkt precies wat ik zoek.
Zoals ik al zei heb ik vanaf zomer 2007 last van m'n rug/nek.
gauw een afspraak makenweet je al wat je gaat doen Chiropractie of manueel therapeut. heb zelf beide gehad en manueel bevalt mij beter, maar is natuurlijk persoonlijk...

heerlijk, alleen wat een rotgeluid altijd
kensha schreef:je hbe ook nog sommige sportmasseurs die je rug en nek ook flink kan laten kraken
Knoffer schreef:Is chiropractie niet een tak van manuele therapie?
en aangezien ik geen goede ervaringen heb met de rest van de "genezers" ben ik super blij met de chiropractor. die andere "genezers" maakte bij mij alleen de pijn maar erger en wisten ook niet waar het pijn deed... dat moest ik hun vertellen.... bij de chiropractor ga ik op de behandeltafel liggen en zij pikt precies de plekken er uit die bij mij pijn deden zonder dat ik maar iets vertelt had... en dat is voor mij een teken dat ze echt weet waar ze mee bezig is