Een maand of 4 geleden heb ik een uitstrijkje laten maken omdat ik steeds wat bloedverlies had na het vrijen. De uitslag hiervan was niet goed, ik had Pap 4. Dit is een voorstadium van baarmoederhalskanker.
De schok was groot natuurlijk, ik ben pas 27 jaar en heb een zoontje van net een jaar! En dan dit..

De gynaecoloog heeft door middel van een kolposcopie de "slechte" cellen weggehaald. Nu heeft ze afgelopen donderdag weer een uitstrijkje gemaakt om te kijken of nu alles goed is. De uitslag daarvan moet ik nog krijgen.
Sinds ik deze ingreep gehad heb, heb ik dagelijks buikpijn. Echt laag in mijn onderbuik, een soort menstruatiekramp. De ene dag is het een kwartiertje, de andere dag de hele dag. Het begint op de raarste momenten, en heel willekeurig. Het is niet dat ik echt helse pijnen lijd, maar het is zo'n zeurgevoel. En ik vind het zo raar dat het pas na mijn behandeling begonnen is.
Ik heb het de gyn gemeld en zij heeft een kweek afgenomen om te kijken of daar iets uitkomt. Anders gaat ze verder kijken. Ik wacht maar eens af wat er uit het uistrijkje en kweek komt, meer kan ik nu toch niet doen. Maar vervelend is het wel...

Zijn er hier nog meer meiden met zo veel buikpijn? Hebben jullie het laten onderzoeken?
Ik ben heel benieuwd naar andere ervaringen!