Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Djulitaa schreef:het is niet goed voor je haar, maar stylen ook niet en kijk maar eens hoeveel mensen het elke dag doen!
zoiets is gewoon slecht voor je haar, hoevaak je het kan doen weet ik niet precies maar iig niet elke dag
Nadine___ schreef:Het is niet goed voor je haar, probeer in ieder geval elke keer voordat je het doet een verzorgende lotiion of zo iets dergelijks in je haar te doen, ik stijl mijn haar soms en dan heb spul voor in mijn haar.
Ezumii schreef:Nee shampoo en cremespoeling hebben niet dezelfde werking als een verzorgende creme of lotion. Je moet echt wat in je haar smeren anders heb je straks geen haar meer over als je het elke dag krult! Er is genoeg (niet al te duur) verkrijgbaar.
Nikkii_Lisa schreef:L'Oreal Studioline Hot Curl bijvoorbeeld
En altijd even een mousse in je haar, bijvoorbeeld Andrélon krullenmousse. Dan blijft het én beter zitten en je haar wordt verzorgd.
Iedere dag is inderdaad nogal slecht voor je haar, maar voor bijvoorbeeld eens in de week kan het niet veel kwaad hoor. Het is niet goed in ieder geval, je 'brandt' je haar in een bepaalde vorm..
Lenneke_ schreef:Ik stijl m'n haar zo'n twee keer in de week. Was het met Andrelon cair en repair shampoo en m'n haar is echt niet dood ofzo.
Ezumii schreef:Lenneke_ schreef:Ik stijl m'n haar zo'n twee keer in de week. Was het met Andrelon cair en repair shampoo en m'n haar is echt niet dood ofzo.
En je hebt geen gespleten haarpunten of afbrekend haar? Als ik zoveel zou stijlen zou mijn haar eruit vallen
Sjel schreef:Het is echt de grootste onzin dat stijlen erg slecht is. Stijlen is namelijk net zo erg als je haar krullen of zelfs als je haar fohnen.
Gearl schreef:Verzorg je haar inderdaad goed. Bij etos/kruidvat e.d. hebben ze voor niet erg veel geld beschermende producten die je vóór het krullen(of steilen) aan moet brengen.
Scheelt echt, zeker op lange termijn. En doe het, anders gaat je haar afbreken, dunner worden en at the end heb je alleen nog een strohoofd over...
En haar is opzich niet sterker dan huid, alles wat op je huid pijn doet, heeft datzelfde effect voor je haar. Denk daar aan, ook bij föhnen. Krul/steil je haar noooit als het nog nat is! Tenzij je tang daar voor gemaakt is, maar dat komt weinig voor.
Zsm naar de winkel dus