Nog steeds af en toe pijn.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niicole__

Nog steeds af en toe pijn.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 00:00

In november moest ik zoals gewoonlijk naar stage, begonnen met de stallen uit te mesten, dus eerst de jaarlingen en shet in de paddock. Toen we klaar waren moest ik een jaarling mee nemen, en de manege eigenaar de andere, en een ander meisje de shet. De eigenaar ging met de eerste jaarling voorop, al de paddock uit voordat ik de andere goed vast had, dus die vliegt er achter aan. Ik had haar nog aan het halster vast dus ''vloog'' er achter aan. Ineens springt ze met een grote sprong opzij waardoor ik om val, keihard op mijn heup klap. De Bella Donna (de jaarling) springt eerst boven op mijn benen, daarna op mijn rug en raakt nog met een hoef mijn hoofd waardoor die ook op de grond klapt. Ik kon toen eerst amper lopen, ik ben ook naar binnen getilt. Toen op een stoel gaan zitten. Daarna vroegen ze dus of ik nog wou longeren. Ik jankend van de pijn achter hun aan naar stal. Ze gingen eerst bekappen, en ik stond tegen een muur aan te huilen door de pijn. Toen kwam de eigenaaresse eraan, en vroeg of ik kon gaan longeren, waarop ik zei dat het niet wou omdat mijn benen, rug en heup veel te veel pijn deden. Toen mocht ik wel naar huis, dus mijn vriend gebeld, en heeft me opgehaald. Een week lang moest ik geholpen worden met uit de stoel de komen, te gaan zitten, uit bed te komen, stoel onder de douche etc. Later ging alles weer wat beter, en ging ook gewoon weer naar school, ondanks alles nog wel pijn deed.

Maar nu zitten we ondertussen op 11 januari, en nog heb soms pijn in mijn heup, en last van mijn rug. Ook een stuk op mijn been doet nog goed pijn, al is er niks meer te zien.

Kan het zijn dat genezingen lang duren? Of is het verstandig toch even bij de huisarts langs te gaan? Lachen

terorita

Re: Nog steeds af en toe pijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 00:02

dat zou ik maar snel even gaan doen ja!!!
waarom heb je dat niet meteen gedaan als ik vragen mag

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 00:02

Genezing kan idd heel lang duren. Maar het is zeker niet onverstandig om naar de huisarts te gaan. Ik ben ongeveer een jaar geleden aangereden aan m'n heup, en daar heb ik nu ook nog steeds zo nu en dan last van.

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 00:04

ja had je eigenlijk al gelijk moeten doen.. maar je toch even na laten kijken lijkt mij wel verstandig! Lachen beterschap

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 00:05

@terorita: ik ben toen wel langs geweest, maar ze zei het zijn alleen wat kneuzingen, en had ook een lichte hersenschudding. Maar ik bedoelde of het misschien verstandig was nu weer langs te gaan Lachen

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 00:05

Ben je niet meteen naar de huisarts gegaan..Bloos Dan is het zeker heel verstandig om wel te gaan, je weet neit wat er onder je huid gebeurt. Ik heb op me stage ook een trap gehad van een paard, maar ik moest verplicht blijven zitten en mee naar de huisartsenpost. Sorry maar vindt het ook nogal vreemd van je stage aderes om zo te reageren tegen jou.

Meid ga naar een dokter, en laat hem even checken wat het is of is geweest Lachen Kneuzingen kunnen overegings heel lang zeer doen, zeker met dit koude weer! Beterschap ermee Vriendjes zijn?

Edit; je plaatsen tegelijk met mij.. Ik zou voor de zekerheid nog ff langs gaan, als je zoveel pijn blijft houden.

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 00:06

Niicole__ schreef:
@terorita: ik ben toen wel langs geweest, maar ze zei het zijn alleen wat kneuzingen, en had ook een lichte hersenschudding. Maar ik bedoelde of het misschien verstandig was nu weer langs te gaan Lachen

o.k dat begreep ik niet uit je verhaal..
kneuzingen kunnen kwa genezing lang duren.
maar als je zo een last blijft houden, zou ik gewoon even
terug naar de HA gaan

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 00:07

nee had het er prongelijk niet in gezet Bloos
maar zoals jullie zeggen zou ik dan inderdaad beter even langs kunnen gaan Lachen

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 00:07

Ja ik zou even heen gaan, aangezien je er nog steeds last van hebt! Succes