Omdat we graag zwanger willen worden, maar eigenlijk deze maand even niet, ivm trouwplannen, hebben we dus wel met condoom gevreeën. 1x Was de "nood" te hoog, en hebben we dit niet gedaan. Nu kan deze keer goed een toevalstreffer zijn geweest, omdat ik toen wel in mijn vruchtbare dagen zat. (niet zo slim nee)
Inmiddels heb ik al 3 testen gedaan, die allemaal niet zwanger aanduiden. Erg vreemd vind ik dit. Ik voel totaal geen tekenen van menstruatie die op komst is. Maar ik voel ook niet echt iets waarvan ik denk dat ik wel zwanger zou zijn....
Rondom spanningen of iets dergelijks waardoor de menstruatie uit zou blijven kan het dit ook niet zijn, want ik heb al geruime tijd spanningen terwijl mijn cyclus wel in orde bleef.
Van de ene kant hopen we heel erg zwanger te zijn, van de andere kant zou het nu prettig zijn geweest als het even een maandje op zich had laten wachten. Anders ben ik rond mijn geplande trouwdatum uitgerekend

Nu wilden we dit toch al heel anders gaan doen dan de standaard bruiloft, maar om nu een kindje te baren op je huwelijksdag???? Dat was nou weer niet de bedoeling.
Mijn vraag is dus, kan het zijn dat ik wel zwanger ben, en dat de testen nog niet genoeg Hcg vinden?
(volgende week sowieso dagje huisarts als ik dan nog niet gemenstrueerd heb)