Borstvergroting en paardrijden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Borstvergroting en paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-08 02:00

Aangezien dit voor mij nu een heel erg hot-topic is Knipoog
Ben ik benieuwd of hier bokkers zijn die een borstvergroting hebben ondergaan... ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Wat was voor jullie de reden? Wat voor prothese en plaatsing heb je? Wanneer ben je weer aan het paardrijden gegaan en hoe is het je bevallen? Lachen

poes

Re: Borstvergroting en paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 02:04

Nou ik heb een natuurlijke D, en bij paardrijden was een c wel zo makkelijk geweest maar goede sportbh's doen al veel Haha! Verder kan ik je niet helpen helaas...

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-08 02:07

Ik heb het ook over borstvergrotingen... niet over natuurlijk grote borsten Knipoog

Ik ben zelf namelijk van een grote C / kleine D, door afvallen terug gegaan naar een slappe B/A cup.
Daarvoor heb ik een aantal dagen geleden een borstvergroting (eerder herstelling Clown ) ondergaan... en ik ben benieuwd naar ervaringen van mede borst vergroters Haha!
Ik heb het topic ook niet geopend voor ervaringen met natuurlijke kleine of grote borsten... ben enkel op zoek naar ervaringen met borstvergrotingen en paardrijden Lachen

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 02:17

Ok dan Lachen Ik heb geen flauw idee hoeveel verschil echt tegenover "nieuw" uitmaakt Lachen

Maiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 12:29

Ik heb een borstvergroting ondergaan en heb een eigen paard. Had een kleine A cup en heb nu ruim C

Ik heb zes weken niet mogen rijden dat was wel jammer. Had ook in die zes weken iemand geregeld die hem 2 3 keer in de week zou rijden. Daarna heb ik het voorzichtig weer opgepakt langzaam want je spieren moet best wel hieraan wennen. Soms vertil of verpak je je nog en krijg je een beetje een pijnscheut gewoon goed opletten dus. Neem je rust en luister naar je eigen lichaam. I geloof dat ik ook twee of drie weken niet mocht autorijden. heb ik wel eerder geprobeerd maar je kan gewoon niet zoveel kracht zetten om te schakelen en sturen zonder dat het pijn doet

Operatie op zich viel ruze mee, eerste twee dagen flink spierpijn en veel geslapen maar dat was denk ik meer van de narcose. Ik ben geopereerd in Belgie bij dr. de Hondt heel vriendelijke arts. Het zijn mcGghan proteses 285cc achter de spier. Ik ben heel tevreden met het resultaat, moet wel zeggen dat ze pas na een jaar niet meer veranderden en echt zacht zijn geworden.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-08 14:23

bedankt voor je reactie Lachen
Ik heb voor beide paarden ook voor 6 weken mensen geregeld die ze voor me rijden. Ik heb trouwens nog wat kleinere protheses... eurosilicone 250cc anatomisch onder de spier.
Het is nu 3 dagen geleden en ik moet zeggen dat de (spier)pijn snel minder begint te worden Lachen

Vanaf wanneer kon je weer echt intensief rijden?

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-08 14:29

poes schreef:
Ok dan Lachen Ik heb geen flauw idee hoeveel verschil echt tegenover "nieuw" uitmaakt Lachen

Ben vooral benieuwd naar het 'herstel' na de operatie... en wanneer ze weer goed konden rijden etc Lachen
Want na 6 weken mag je weer paardrijden... en ik ben erg benieuwd hoe anderen dat ervaren hebben. Tong uitsteken

Maiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 16:57

Echt intensief? Ga er maar vanuit dat je daar echt een maand voor nodig hebt. Neem die tijd ook want de protheses moeten inkapselen. Verstoor je dit is mij verteld dat je eerder kans hebt op kapselvorming. Maar geloof me je lichaam geeft zelf wel aan wat wel en niet kan

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-08 23:14

ok, ben ook van plan rustig aan te doen, heb het geluk dat mijn paarden op zich niet zo heel gek doen met rijden.
Maar ze kunnen zich wel goed sterk maken Clown