Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:wrsch wordt ik wel geknipt dus genaaid
Omarlover85 schreef:Hoi bedankt voor jullie ervaringen! Zit echt op hete kolen nu moet normaal 17 januari bevallen en heb gewoon al zo lang niet gereden! Maar denk wel als de spruit er is dat ik misschien iets minder die behoefte ga hebben want dan krijg je iets in de plaats om voor te zorgen nu ging al men extra vrije tijd naar men paardje en wedstrijden. Iemand hier ervaring mee het combineren van de liefde voor je super paard en je baby die zoveel aandacht vraagt en die ik ook de borst zou willen geven??
Omarlover85 schreef:Hoi bedankt voor jullie ervaringen! Zit echt op hete kolen nu moet normaal 17 januari bevallen en heb gewoon al zo lang niet gereden! Maar denk wel als de spruit er is dat ik misschien iets minder die behoefte ga hebben want dan krijg je iets in de plaats om voor te zorgen nu ging al men extra vrije tijd naar men paardje en wedstrijden. Iemand hier ervaring mee het combineren van de liefde voor je super paard en je baby die zoveel aandacht vraagt en die ik ook de borst zou willen geven??
Omarlover85 schreef:Ja idd moet goed alles plannen. Mijn man is ook om 5 uur thuis en er is een meisje die mn paardje op woensdag en vrijdag rijd want nu het winter is staat hij op stal. Die dagen ben ik dan zeker thuis. Zou dus voor maandag en donderdag zijn en ja in het wknd ga je wnr je kindje net gegeten heeft en op 2 uurtjes ben ik wel terug denk ik. Idd even afwachten wat voor een kindje ik ga hebben en hoe gezond het ook is. In ieder geval mn paardje opgeven is geen optie daar vecht ik voor om tijd te maken. Al een geluk heb ik een braaf ventje die me in alles helpt
mieske schreef:Omarlover85 schreef:Ja idd moet goed alles plannen. Mijn man is ook om 5 uur thuis en er is een meisje die mn paardje op woensdag en vrijdag rijd want nu het winter is staat hij op stal. Die dagen ben ik dan zeker thuis. Zou dus voor maandag en donderdag zijn en ja in het wknd ga je wnr je kindje net gegeten heeft en op 2 uurtjes ben ik wel terug denk ik. Idd even afwachten wat voor een kindje ik ga hebben en hoe gezond het ook is. In ieder geval mn paardje opgeven is geen optie daar vecht ik voor om tijd te maken. Al een geluk heb ik een braaf ventje die me in alles helpt
Ik heb Amy ook wel eens meegenomen.. Is ook leuk, als ze rustig zijn dan he haha..
Dan gingen we met zijn 3tjes naar stal, zette ik mijn hafje in de buitenbak en gingen wij lekker in de warme kantine zitten kijken naar het rijden van stalgenootjes en Amy zat dan helemaal met dr neusje tegen het raam geplakt
Ze was trouwens in het begin wel een echte huilbaby, kon dr eten niet binnen houden, waardoor ze weer honger had en niet wilde slapen.. Kreeg ze eten zat ze te slapen en ga zo maar door..
Nu hebben we speciale nutrilon tegen hevig spugen en ze slaapt gelijk in als ik dr op bed leg :J
Ze eet nu om de 4 uur 4 keer op een dag en is over dag steeds 2 uur wakker en 2 uur slapen en na de laatste voeding gaat ze gleijk naar bed en slaapt meestal de hele nacht door.. Heerlijk !
semenamy schreef:Grappig, mijn dohtertje heet ook Amy en heeft ook vreselijk gehuild in het begin.
Spuugde ook alles eruit na 4!!!! maanden bleek dat haar reflux niet sloot.(inmiddels overheen gegroeid )
Inmiddels is ze nu ruim 2 en gaat alles goed maar het eerste half jaar heeft ze een keer of 4 in het ziekenhuis gelegen.