Op het moment ben ik het dus écht even zat he. Het begon 2 maanden geleden, op de laatste vrijdag van November. Dagje schaatsen met school, wat uitliep op een pijnlijke, linkerknie, knalde namelijk naar voren '-_-. Ik was echt al heel vaak gevallen die dag (ben heel lomp
) en ook op mijn rechterknie ben ik een keertje pijnlijk gevallen. goed, na die dag gelijk richting HA geweest. Invalster zei dat het een zwelling was. Week later weer terug; bleek mijn rechter gekneusd te zijn. Op advies een hele tijd niet mee gegymt, nugoed. Nu gym ik inmiddels weer, maar ik heb zo'n verschrikkelijke last van ze, ook als ik niet gym. Als ik bijvoorbeeld gewoon loop, of ren en dan weer loop, krijg ik pijn aan ze, evenals als ik een tijdje met gebogen knieën zit. Nu net gegymt, en nu kan ik amper lopen. Kon maar half de trap oplopen, want als ik nu kracht zet op mn rechterbeen zak ik echt gewoon door
Mijn moeder zegt dat ik eigenlijk naar de HA terug moet, maar dat doe ik eerlijk gezegd liever niet. Wil eigenlijk afwachten, hoewel dat stom kon zijn. Ik vroeg me nou eigenlijk af of iemand misschien weet wat het is, en of ik er zelf aan iets kan doen. Heb namelijk een grote hekel aan alles wat met huisartsen te maken heeft 
Nu goed, iemand enig idee wat het kan zijn?