Last van knieën

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Limitless

Last van knieën

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-08 17:21

Op het moment ben ik het dus écht even zat he. Het begon 2 maanden geleden, op de laatste vrijdag van November. Dagje schaatsen met school, wat uitliep op een pijnlijke, linkerknie, knalde namelijk naar voren '-_-. Ik was echt al heel vaak gevallen die dag (ben heel lomp Tong uitsteken ) en ook op mijn rechterknie ben ik een keertje pijnlijk gevallen. goed, na die dag gelijk richting HA geweest. Invalster zei dat het een zwelling was. Week later weer terug; bleek mijn rechter gekneusd te zijn. Op advies een hele tijd niet mee gegymt, nugoed. Nu gym ik inmiddels weer, maar ik heb zo'n verschrikkelijke last van ze, ook als ik niet gym. Als ik bijvoorbeeld gewoon loop, of ren en dan weer loop, krijg ik pijn aan ze, evenals als ik een tijdje met gebogen knieën zit. Nu net gegymt, en nu kan ik amper lopen. Kon maar half de trap oplopen, want als ik nu kracht zet op mn rechterbeen zak ik echt gewoon door Scheve mond Mijn moeder zegt dat ik eigenlijk naar de HA terug moet, maar dat doe ik eerlijk gezegd liever niet. Wil eigenlijk afwachten, hoewel dat stom kon zijn. Ik vroeg me nou eigenlijk af of iemand misschien weet wat het is, en of ik er zelf aan iets kan doen. Heb namelijk een grote hekel aan alles wat met huisartsen te maken heeft Nagelbijten / Gniffelen

Nu goed, iemand enig idee wat het kan zijn? Nagelbijten / Gniffelen

ikke20

Re: Last van knieën

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 17:24

toch maar even gaan. knieen zijn erg belangrijk.ik ben jaren terug getrapt door een pony op mn knie dacht ook wel gaat wel over. heb vorig jaar op de operatietafel gelegen. en al aardig wat fysio enz bezocht.

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 18:12

Ik heb nu ook erge last van mijn knieën, als ik loop knakt mijn knie zowat bij elke stap.
Ook als ik lang zit krijg ik er erg last van. Als ik dit nog lang heb ga ik toch maar evennaar de dokter, heb ook geen idee waardoor dit komt Nagelbijten / Gniffelen

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 23:51

Ik heb al een paar jaar last van beide knieën..
Enkele jaren terug eerst onder een haflinger gelegen die uitgegleden was, en 1,5 jaar erna een fjord die er vandoor ging in het gras en ook uit gleed. Dus weer eronder. Sinds dien snel last van mijn knieën als ik lang/veel loop of sta.