Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:Ik weet niet hoe lang geleden je je tetanusinjectie hebt gehad en of die misschien aan opfrissen toe is, maar ik zou idd even naar de dokter gaan.
Up_to_Date schreef:Hmm da's niet leuk inderdaad..
Maar raar dat geen één huisarts even tijd heeft?
Ik kan je vertellen dat de dokterspost niet blij is met dit soort dingen.
Ik wil er niet mee zeggen dat je je aanstelt maar dat je er ook gister(avond) mee naar de dokter had kunnen gaan. Ik werk zelf in de zorg en weet helaas hoe makkelijk assistentes afspraken willen afwimpelen.
November was ik ziek en volgens de ass. was het een griepje en moest ik uitzieken.
Maar ik bel niet voor niets dus wilde gewoon een afspraak.
Bleek ik een fikse keelontsteking te hebben!
Sterkte verder!
Anders misschien in de Soda of Badedas met je duim!
silvana schreef:Ben je nu bij de huisarts geweest?
Ukkiee schreef:Ik heb als kind alle inentingen gehad en dan ben je t/m je 18de beschermd tegen tetanus. Nederland is wat dat betreft heel voorzichtig, in andere landen geldt de prik namelijk tot je 28ste. Aangezien ik 17 jaar ben, geldt dat dus nog.
Ik zit er wel over na te denken om vanaf mijn 20ste iedere 10 jaar een nieuwe prik te laten halen, aangezien ik best vaak ongelukjes met paarden heb, maar ik weet niet of dat mag?
Ik denk inderdaad ook dat ze de appel nog rook of het gewoon niet goed zag. Ik had even daarvoor ook al een andere appel gegeven, en aan de manier waarop ze beet was het net alsof ze mijn duim er af probeerde te bijten (een hap te nemen dus). Toen ik mijn hand uit haar mond wilde halen, ging ze ook nog harder bijten en met haar kiezen heen en weer. Ze wilde me gewoon opeten