vanmorgen heb ik wat raar meegemaakt en ik vroeg me af of er nog mensen zijn die zoiets voor hebben gehad? Ik zit in de examens

Opeens voelde ik me enorm draaierig, ik wist met mezelf geen blijf, dan heb ik mijn hoofd wat op mijn bank gelegd, je moet namelijk op je plaats blijven zitten. Als het weer wat beter was wilde ik verder schrijven maar mijn hand beefde enorm. Niet alleen die ene hand, maar alletwee mijn armen. Ik bleef heel erg draaierig. Ik moest mezelf echt oppeppen, ik heb gevloekt op mezelf maar ik kon niet meer helder denken, alles draaide over mijn ogen en ik beefde vreselijk. Ik kon echt niet meer schrijven, ik heb dan met veel sukkelen in die toestand nog een paar vragen opgelost, maar mijn geschrift was niet te lezen. Ik had het gevoel dat ik gewoon in elkaar zou vallen op mijn stoel.
Ik heb dan maar mijn blad ingediend en ben naar buiten gegaan, naar mijn auto. Ik was enorm aan het beven over mijn hele lichaam, mijn kaakspieren waren enorm gespannen. In de auto aangekomen heb ik echt zitten schokken, het waren bijna echt spierspasmen. Na wat in de auto te zitten ging het weer wat beter.
Nu zit ik hier en heb enorme spierpijn, en ik beef nog altijd lichtjes in benen en armen. Ik voel me niet misselijk ofzo.
Ik vind het heel erg raar, ik heb dit nog nooit gehad, het was een beetje zoals een aanval van iets, maar ik heb geen idee wat.
Straks mag ik naar de dokter in de hoop dat hij me iets meer kan vertellen, maar ik vrees ervoor, het is nogal vaag. Misschien heb ik een tekort aan iets ofzo? Ik ga zeker eens bloed laten nemen.
Maar zijn er mensen die me hiermee kunnen verder helpen en me vertellen wat dat zou kunnen geweest zijn. Dat wil ik echt niet meer meemaken en maandag heb ik weer een examen!
dus HELP!