Jeuk en pijn (hele lichaam)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Marjon_

Jeuk en pijn (hele lichaam)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-08 19:33

Sinds een tijdje heb ik vaak jeuk over m'n hele lichaam. Dan voel ik daar soms ook nog wat drukkingen/pijn bij, soms steken. Voornamelijk in mijn vingers, en de laatste dagen ook in mijn nek.

Nu ben ik normaal niet zo'n muts met naar de dokter gaan, maar ik heb sinds dit jaar een nieuwe waar ik dus nog nooit geweest ben, en nu vind ik dit toch wel een beetje eng.

Klinkt dit als een bepaald iets? is het gewoon de winter waardoor m'n botten en gewrichten gewoon lekker zeer doen.
Ik ben in 2007 van veel sporten naar zelden tot nooit sporten gegaan, kan dit er ook mee te maken hebben?

Of moet ik als dit aanhoud toch maar gewoon naar de dokter voor de zekerheid Bloos.

Letizia

Re: Jeuk en pijn (hele lichaam)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 19:56

Gebruik je moeder mss ander wasmiddel of wasverzachter?

Anders idd even naar de huisarts gaan, daar is hij immers voor Lachen

deess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:03

hoi! jeuk kan ook door droge huid komen, en in de winter kan het gauw natuurlijk dat je huid wat uitdroogt..geregeld bodylotion misschien een idee? de rest zegt mij niks, moet een dokter aan te pas komen misschien. beterschap, groetjes deess

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-08 20:08

Zover ik weet gebruikt ze geen ander wasmiddel, kan het natuurlijk altijd even navragen Lachen.

Bodylotion ga ik ook even proberen.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:12

Als je een droge huid hebt kan je dat beter van binnen uit bestrijden en meer gaan drinken, bodylotion is de kwaal aanpakken en niet voorkomen, dus drink je wel genoeg?

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-08 21:32

Normaal ben ik iemand die wel doordrinkt al heb ik niet het idee dat dit 2 liter op een dag is. Water drink ik zelden.

lovebengel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 14:32

heej ja als je droge huid hebt dan krijg je ook tog rode vlekjes? is dat alergie of droge huid?

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-08 14:35

Ik krijg geen rode vlekjes hoor Tong uitsteken.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 17:57

Heb je dit altijd, of in periodes?

Ik heb het een tijdje in periodes gehad, niet heel erg, maar gewoon even vervelend, en later werd het ineens heel erg, overal pijn en erge jeuk (pijn kwam ook meer van de jeuk) en ik was knalrood. Bleek dat ik een zware infectie had, die zich uitte via mijn huid. Mijn huid was toen helemaal ontstoken zegmaar, en die ontsteking uitte zich in jeuk. Klinkt vaag, ik weet het, vind het ook lastig te beschrijven.

Die infectie was dus al een tijdje aan de gang door zich zo nu en dan te uiten en dan heel licht, tot ineens de enorme uitbarsting kwam. Ik werd echt helemaal knettergek van de jeuk, en zag er ook simpelweg niet uit. Zware medicijnen gehad, en nu is het over.

Toch even mee heen gaan dus, misschien is het iets simpels, maar het kan ook erger zijn zoals bij mij. Bij mij leek het in het begin heel onschuldig, tot het op een hoogtepunt kwam en dat was echt niet best..

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-08 18:15

Het is niet echt heel erg maar wel met vlagen ja, de pijntjes ook.