Pechvogel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mieske

Pechvogel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-08 12:21

In mijn andere topic kan je al lezen dat ik al een tijdje last heb van mijn arm.. En ja hoor, nu heeft deze pechvogel weer wat anders..
Toen ik gezellig met mijn pony in de bak aan het dollen was, stapte ik in een gat in de bak (waarschijnlijk gegraven door konijnen, was van de zomer ook al het geval).
Op dat moment klap ik dubbel met mijn enkel.. En nu doet het zo'n pijn dat ik het continue voel, zelfs als ik zit. Lopen gaat eigenlijk niet meer, maar met een dochtertje van 4 maanden moet ik wel..
Ik ga ook naar de dokter deze week, maar kan nu er niet heen omdat ik geen rijbewijs heb en zal het toch moeten lopen met de kleine Rolleyes
(heb geen oppas voor overdag)

Heeft misschien iemand een idee wat het kan zijn, en wat ik er nu op korte termijn zelf aan kan doen, voordat ik naar de dokter ga?

Lien2

Re: Pechvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 13:13

Mogelijk zijn je enkelbanden verrekt. Is het ook dik en blauw? Als het net gebeurd is kan je koelen met ijs. Verder een zwachtel aanbrengen om tegendruk te geven. En ja naar de dokter gaan, want zo vanachter de pc is het wat lastig om echt een goed advies te geven. Is er ook niet iemand in je buurt die je even naar het ziekenhuis kan rijden om er toch even naar te laten kijken? Beterschap!!

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 15:52

Ik ben het eens met Lien2. Om te koelen als het dik is. En als je last blijft houden even langs de dokter.

Maar in ieder geval proberen het positief te blijven zien. Im heb zelf een vervelend jaar achter de rug, maar probeer het zonnetje achter de wolken te zien. Ach gut Dat werkt het beste Knipoog

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 15:55

ai, dat is vervelend zeg...

maar ook wel gevaarlijk trouwens, konijnenholen in de bak.... als je pony daar verkeerd in was gestapt wil je niet weten wat de gevolgen hadden geweest.

sterkte ermee!