Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiara schreef:Ik denk dat dat per winkel verschilt.
Ik weet bijv van twee winkels uit één keten (ik noem geen namen) waarbij bij beide winkels de service én daarbij de klantvriendelijkheid erg verschilt.
Overigens hoor ik goede verhalen over de lenzenvloeistof van het Kruidvat. Maar daarover zullen ook minder goede verhalen de ronde doen
Ik denk dat je zelf eens bij winkels binnen moet lopen om zo tot een prijsvergelijk te kunnen komen.
Succes!
james100 schreef:dat moet je juist niet doen.. kwaliteit betaal je voor..
LiNdA1986 schreef:Ik zit ook bij Hans Anders, heb er wel goede ervaringen mee.
sambagirl schreef:Hier een zeer ervaren lenzendrager, draag ze namelijk al 23 jaar! Wat al eerder is genoemd bezuinig a.j.b. niet op je ogen. Opticien (of beter gezegd optometrist, want dit is een lenzendeskundige) is een vrij beroep, dus iedere gek kan zo'n winkel beginnen. Dit betekent simpel weg dat in de Hans Anders en de Pearl ongediplomeerde mensen staan. Ja.... ze hebben een LOI certificaat.... maar optometrie is een full time studie van 4 jaar dus.......
Wees dus voorzichtig met je ogen....... ik spreek uit ervaring ik weet genoeg verhalen waarbij mensen gewoon echt hun ogen verpest hebben (tot en met hoornvliesloslating toe!)
Ik heb nu een halfjaar systeem, heb iedere 14 dagen nieuwe lenzen, kosten per half jaar 140 euro inclusief goede vloeistof. Ik heb het er voor over! en wordt ieder half jaar goed gecontroleerd.
james100 schreef:Ik denk dat je gewoon een goede opticien moet hebben.. kosten zijn wat dat betreft overbodig.. Daar bedoel ik mee dat je ogen veel waard zijn en dat je daar niet op moet beknibbelen..