Ik zat het proberen kort te houden.. Ik hoop dat iemand een tip heeft want het is heel vervelend.
Normaal gesproken slaap ik altijd heel diep.. Al mijn hele leven. Ik heb een paar jaar terug zelfs in een vliegtuig gezeten die een tussenlanding maakte en daar niets van meegemaakt,ik sliep gewoon door.
Alleen sinds een week of 8, misschien iets langer, ga ik naar bed en word ik 2 of 3 uur later wakker en kan ik niet goed meer in slaap vallen.. Dan ga ik een boek lezen om moe te worden.. Maar dan word ik alleen maar wakkerder.. Uiteindelijk doe ik mijn lichten weer uit, ogen dicht en gewoon ontspannen aan iets denken om zo in slaap proberen te vallen.. En meestal lukt dit wel, máár.. het kleinste mini geluidje, of het kleinste lichtflitsje en ik ben gelijk weer wakker.. Als mijn vriend zit alleen maar omdraaid ofzo, ben ik wakker.. Als mijn kat gaat eten ( 2 kamers verder op) word ik wakker.. Echt niet normaal! Ook slaap ik nog maar maximaal 6uur en dan ben ik echt wakker.. Maar dan in de middag word ik moe en ik zie ook snel bleek..
Ik heb alles geprobeerd, een warme douche nemen (daar werd ik normaal duf van, nu niet) boek lezen, tv kijken, zo'n ding voor je ogen wat je ook in het vliegtuig gebruikt zodat het super donker is en ik heb zelfs oordopjes in gehad.. Maar niks werkt.. Ik word ongeveer 3 keer per nacht wakker en dan duurt het heel lang voordat ik weer kan slapen.. Vaak als ik opsta ben ik nog erger moe dan toen ik ging slapen, maar slapen lukt niet

Ik vind het echt héél bizar en super vervelend..
Ik hoop dat iemand weet wat dit kan zijn..
Groetjes, Agnes.